"אני מסתכל על השנה הזו ממקום טוב ומוציא את מה שבנשמה דרך המוזיקה"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7aa40290-bc89-4428-ba1d-c45a30c45167','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('7aa40290-bc89-4428-ba1d-c45a30c45167','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

הוא רגיל להופיע על הבמות הגדולות בארץ ובעולם, ורבים מכם מכירים אותו כמי שהיה דיג'יי הבית במועדון הפורום במשך שנים. כעת בזמן הקורונה הוא לקח זמן לחשבון נפש ומצא גם את הטוב בתקופה הזו, בדרך להמשיך לכבוש עוד פסגות במוזיקה. מור אברהמי בראיון מיוחד ל'באר שבע נט' על שנת הקורונה שלו

קרדיט Festa Da Lili

הוא היה רגיל להופיע כל ערב עד השעות הקטנות של הלילה, לשמח את הקהל בעזרת המוזיקה במסיבות ואירועים, לטוס לחו"ל להופיע בהיכלים הגדולים כשהוא עסוק במרדף החיים ובעשייה בלתי פוסקת. ואז הגיעה הקורונה, ושינתה גם את חייו של דיג'יי מור אברהמי מבאר שבע שמצא עצמו פתאום בבית. בראיון ל'באר שבע נט' הוא מספר על הזמן שהיה לו להתבוננות פנימית שחיברה אותו לאמונה, על ההזדמנות ליצור ולהכיר עוד יותר את האמן שבו ובעיקר על הגישה החיובית לחיים שהוא לוקח איתו הלאה.

"בימים אלה אני מרגיש שבא לי לשתף אתכם מה עברתי בחצי שנה האחרונה. אחרי הרבה זמן מאז תחילת המגפה אני יכול להגיד שלמדתי למצוא את העומק שבי, פתאום אני מרגיש את האומן שבי ואת הרוחניות שנמצאת בתוכי, אין לי מילים לתאר כמה אני מודה לקב״ה וכמה שאני מחבק את התקופה הזאת. בחרתי לקבל את התקופה ולהסתכל עליה כמשהו טוב וחיובי, הדבר הזה רק הצליח למנף אותי ולהרים אותי למקומות מדהימים.. אם זה במוזה שלי או אם זה בגישה שלי לחיים. כל התקופה הזאת גרמה לי להסתכל על החיים מנקודת מבט אחרת", כך חשף מור בפוסט מרגש ברשתות החברתיות.

מור אברהמי. קרדיט צילום SALGA

מור אברהמי, בן 33, נשוי ומצפה לבת, נולד וחי בבאר שבע ועובד כדיג'יי ומפיק מוזיקלי ב-17 השנים האחרונות. מור היה דיג'יי רזידנט במועדון הפורום במשך שנים רבות, הוא מופיע בחתונות, במועדונים ובפסטיבלים הגדולים בעולם, וללא ספק המוזיקה היא כל חייו. "כבר בגיל 14 נכנסתי לעולם המוזיקה ומשם התחלתי את החיים האמיתיים שלי, אני מודה לאל שזכיתי לעבוד במה שאני אוהב", מספר לנו מור. הקו המוסיקלי שלו הינו מוסיקת האוס ודאנס והוא הפיק רמיקסים רשמיים למיטב האמנים המובילים בישראל כמו: עומר אדם, עדן בן זקן, ספיר סבן, נדב גדג׳, להקת שלווה, מורן אהרוני ועוד, ולפני שנה הוא פתח משרד הפקות ואירועים משלו בשם MA EVENT’S.

איך עברה עלייך שנת 2020?

"אני מסתכל על השנה הזו ממקום של טוב, ממקום של אחדות ואהבת חינם, אם נעשה טוב נקבל טוב, אני באמת מאמין בזה ולקחתי את זה על עצמי במלוא הכוח. כשהחלטתי לפרסם את הפוסט חשפתי מי אני לא בתור יוצר או שם על במה, באתי ופשוט סיפרתי את האמת שלי. גם אם יש את הקורונה נמצא דרך לעמוד על הרגליים ולחשוב מחדש איך לעשות טוב לעצמנו ולאחרים. זו היתה תקופה טובה עבורי, האמן שבי יוצא החוצה, אין לחץ, ואני פתאום קולט שעוד מעט נחזור למרוץ החיים והעבודה, לשגרה המשוגעת עם הטיסות והנסיעות... אמרתי לאשתי שבא לי עוד חצי שנה כזו, אני יושב כל יום באולפן ומוציא את מה שיש בנשמה באמצעות המוזיקה. גם האמונה התחזקה אצלי בתקופה הזו, אני מחובר לבורא עולם, פתאום יש לי זמן להתבוננות פנימה לנפש, אני מרגיש את הדברים אחרת בצורה טובה יותר, היה לי יותר זמן לאשתי והמשפחה".

ובכל זאת הקורונה פגעה מאוד בבעלי העסקים העצמאיים, בעובדי האירועים והתרבות כמוך, איך התחושות?

"ברגע שיש אמונה, אני יודע שהכל בידיים למעלה, אני אמשיך לעשות טוב עם המוזיקה שלי. אני לא מתעסק במה שקיבלתי או אחרים קיבלו, לא מתבכיין על מה שהיה כי זה קרה ואין מה לעשות אחרת. אני הכי סבלני שיש, גם אם ייקח שנתיים לחזור לשגרה שהייתה אני אחכה סבלנות ובטוח שבורא עולם יעזור לי".

מור אברהמי, צילום פרטי

העולם שייך לצעירים

לאחרונה יצא מור בפרויקט חדש בשם MOLLA בו הוא משתף פעולה עם אמנים צעירים בסגנון מלודיק האוס וטכנו. בפרויקט המוזיקלי חבר מור לאמנים אדם סלוק, איציק מן ואלברט מנשרוב הידועים כ-MANAA והוציא איתם שירים חדשים. "הייתי רגיל ליצור מוזיקה בקצב ביטים גבוה אבל פתאום עם הקורונה קיבלנו עצירה ממרוץ החיים, מהמרתון הזה, גם עולם המוזיקה לקחת צעד אחורה למשהו יותר רגוע ואיטי וזה מה שאנחנו עושים בפרויקט הזה", מספר מור, "זה ז'אנר הפוך ממה שהייתי רגיל לעשות בהאוס, זה טכנו ומלודיק האוס, זה הקו המוזיקלי בו גם העולם צועד ואני מאוד מאמין בפרויקט הזה".

מה מרגש אותך בפרויקט MOLLA?

"יצרתי חיבורים מדהימים בפרויקט, מרגש אותי שאני עושה אותו לצד אמנים צעירים וחדשים, אני לומד מהם והם לומדים ממני. מכל מלמדי השכלתי. מרגש גם שאני יוצר פתאום בסאונד חדש שלא הכרתי. זו מוזיקה רגועה יותר לעומת ההאוס אבל בתקופה הזו אנשים פתאום הבינו שלא חייב לצאת למועדון בשביל לקבל וליהנות ממוזיקה, אפשר לעשות את זה גם אחרת ולז'אנר הזה יש לגמרי מקום. הפרויקט מאפשר לי לחבור לאמנים חדשים, לתת במה לצעירים בתחום המוזיקה, וזו רק ההתחלה, אני נותן גז על הפרויקט ובטוח שהוא יתרום הרבה לעולם המוזיקה".

 מור אברהמי, צילום פרטי

מה אתה שומע מהקהל שלך במסיבות, מהזוגות שרוצים להתחתן? אנשים צמאים לחזרה של התרבות?

"לגמרי, הלב שלי איתם, מבחינת הזוגות והחתונות זו תחושה לא נעימה. גם גיסתי הייתה אמורה להתחתן ודחתה את החתונה כבר פעמיים. אני מקווה שהכל יסתדר, מקווה שנצחק על כל התקופה הזו בעתיד. בכל מקרה אנחנו לצד הזוגות, החזרנו מקדמות, עשינו כל מה שהם רצו בצורה הכי ישרה, העיקר שהם יהיו מרוצים. מבחינת התרבות והמוזיקה, אנשים בהחלט צמאים לזה, אנחנו מטבענו שמחים, אוהבים לשמוע מוזיקה ובשנייה אחת הכל נעצר ללא תאריך חזרה. יש כאן גם מאחורי הקלעים המון אנשים מדהימים ומוכשרים, ממארגני הבמה, תאורנים, נושאי כלים, מפיקים, לכולם יש משפחות וילדים בבית, זו תעשייה שלמה שנפגעה ולא נתנו לנו את תשומת הלב הראויה. אני לא אומר שצריך לפתוח עכשיו מועדונים לאלפי אנשים אבל אפשר היה לפתוח ברים ומקומות להופעות בתפוסה מוגבלת, למצוא פתרונות. אסור להזניח את התרבות".

התחלנו את שנת 2021, אתה רואה סיבה לאופטימיות?

"מרגישים בתחושות שכבר רואים את האור בקצה המנהרה ונקווה שבקרוב נוכל להתחיל לשמוח ולחגוג. האירוע האחרון שלנו ובכלל האירועים האחרונים בארץ היו בפורים בשנה שעברה, אז לדעתי תהיה כאן סגירת מעגל ובעזרת השם בפורים נוכל כבר לשמוח".

מה התכניות שלך לעתיד? אילו עוד חלומות ופסגות אתה שואף לכבוש?

"כשהתחילה הקורונה הרגשתי שאני רוצה להוציא טרק מרגש שפשוט ייגע בכולם. פתאום ראיתי תגובה שמישהו רשם לי 'מור אברהמי=האיש והגישה לאהבת חינם', נכנסתי אליו לחשבון והוא העלה את השיר "עד שתחזור" של עידן רפאל חביב שהוא כתב ליובל דיין. תוך חודש הוצאתי את הגרסה האלקטרונית שלי לשיר, שלחתי את זה לעידן והוא אהב והפצנו את השיר תחת NMC. ואז רציתי לצלם קליפ שיעביר מסר, אז הגעתי לאצטדיון טרנר ושם צילמנו עם ארתור מזרובסקי מליצ'י. בחרתי באצטדיון כי, לשאלתך, החלום הכי גדול שלי הוא לעשות מסיבה באצטדיון, כשכולם קונים כרטיס כניסה למסיבה של מור אברהמי. 50 אלף איש, כולם לבושים בלבן, ממקום של אחדות, נתינה ואהבת חינם נהנים מהמוזיקה שלי. אז הקליפ היה רמז למה שעוד יגיע... אני יודע שאגיע לשם אז שיצפו לזה, אני כבר מוכן ושם את זה לעצמי כמטרה. אני יוצר מוזיקה בשביל אנשים, בשביל הנשמה, אני יודע כמה הקהל צמא שנחזור וגם אנחנו, אנחנו חיים כדי לשמח אנשים ועושים את זה מכל הלב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6aeab05f-1532-4210-a3eb-63c5cb77d953','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה