אמא דנה לפידות

$(function(){setImageBanner('8996c308-b52d-4bd2-8e4b-c9ad1416172e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

דנה לפידות, זמרת, כותבת, מלחינה, שתמיד יפה ומטופחת ואחת שתמיד קל לאהוב, שינתה סטטוס בגיל 37, נישאה לבחיר ליבה, יוסי ברנס, וקיבלה באופן רשמי את התואר שכה רצתה – אימא דנה. אז איך היא עברה את תקופת ההיריון והלידה בזמן קורונה ומה השם שבחרה לבנה בכורה?

דנה לפידות קיימה השבוע את ברית המילה לבנה בכורה שכה המתינה לו, לאירוע המיוחד היא התהדרה בלוק הורס, שמלה כתומה יפהפייה שעיצב שלומי דדון והאירוע התרחש כמובן בביתה, בחוג המשפחתי המצומצם ובמעמד הרב שריקי, בשל מגבלות הקורונה. במעמד המרגש הכריז הזוג על השם הנבחר: רוי ארי שחר. אז כמובן שמיהרנו לאחל מזל טוב ולשמוע איך עברה התקופה האחרונה ומה עומד מאחורי בחירת השם לבנה.  

דנה לפידות ויוסי בעלה | צילום: אור גפן

מה השתנה מדנה שאנחנו מכירים, זמרת יוצרת, משתתפת בראליטי וכו' לאימא דנה?

"זה מרגיש כאילו הכל מונח בצד, אני חווה את מה שקורה עכשיו באופן אחר. מתנפחת לי הבטן, משתוללים לי ההורמונים, בא לי לכתוב לא בא לי לכתוב, לא יכולה להסביר. כל ההיריון לא כל כך התחשק לי לשיר. כתבתי המון, עשיתי המון דברים, הקלטתי, אבל משהו בי רצה אחרת. יותר בא לי לקרוא על אימהות ולעקוב אחרי כל מה שקורה בנושא וזה גם מה שבעיקר עשיתי".

אז בא לך לשנות פאזה ולהתעסק רק באימהות?

"לא היה לי חשק למשהו אחר. להיות זמרת זה להתעסק בהכל באופן טוטאלי כל הזמן, במרץ, ריצות, עבודה 24/7 ויש לי כבר מאגרים לשנים קדימה. באיזה מקום זה מהמם לי השינוי המבורך שבא. עבדתי ועבדתי ופתאום בא לי קצת לחוות חיים נורמטיביים, זוגיות, את הדברים הכי קטנים, ללכת עם יוסי למסעדה, לחוות רומנטיקה. אלו הם דברים שלא היו בחיים שלי".   

דנה לפידות ובעלה | צילום: אור גפן

מה שנקרא, את סוף סוף חיה את החלום והאימהות משנה את סדר העדיפויות. הכמיהה משתלמת. "לגמרי. נהנית מלשבת, נהנית מלקרוא, לפני השינה רק לקרוא, זה היה ככה כל ההיריון. בלידה הוכחתי לעצמי שאני מסוגלת להכל, עמדתי באתגרים שונים, אבל הכל עבר ברוך השם, בסוף את מבינה שבסוף הכל שטויות. גם בשנה האחרונה עברתי המון, כמעט איבדתי את אבא שלי וזה קרה תוך כדי התהליך של הכוכב הבא וקרו כל כך הרבה דברים ביחד שבסוף הבנתי שכל מה שאני רוצה זה את בריאותו של אבא שלי ופשוט התפללתי וקיבלתי כוחות מאוד גדולים".

ואיך הוא מרגיש היום?

"לא הייתה לו שנה פשוטה. היה צריך לקום, ללכת לשיקום ובנקודה הזו התחילה הקורונה ואז אשפוזים ומה לא. עברה שנה לא פשוטה. היה שלב שאמרתי לו אבא, אתה קם ואתה כאן בשבילי  ואני רוצה שתהיה סנדק בברית שלנו ואז משהו באמת קרה הוא התאפס. אמרתי לו אני צריכה אותך והוא התאושש וכל יום היה חדור מטרה ועשה כל מה שביקשתי ממנו כדי שיתאושש". 

והשם שבחרת לבן שלך יש את שם אביך אבל לא רק, אז איך הגעתם לשם רוי ארי שחר?

"מצד אחד רוי זה שם שמאוד התחברתי אליו, מצד שני, יוסי ואני עברנו תקופה קצרה אבל מאוד משמעותית ביחד, הוא ידע לזהות ולומר לי שהשם של אבא שלי (שחר) חייב להיות בשם של הבן שלנו. אז הלכנו לרב יעקב שריקי שהוא הרב שלי, הוא שאל אותי דנה, את רוצה לקרוא לו רוי? אמרתי כן ושאני רוצה להוסיף את השם של אבא שלי. לבסוף, הוא אמר לי שהוא רוצה שלצד השם  רוי נוסיף את הארי הקדוש. הסכמתי ואז יוסי ואני הסתכלו אחד על השני ואמרנו אוקי, רוי ארי שחר". יפה. אבל איך נקרא לו כשנראה אותו? "רוי. זה השם ביום יום". 

קיימו ברית בחוג המשפחתי | צילום: אור גפן

ואנחנו כמובן לא מלחיצים, אבל כמה ילדים בתכנון? "אם הייתי בת עשרים הייתי אומרת לך ארבעה, אבל אני בת 37 אז זה לא יקרה, אז בין אחד לשניים זה מעולה. בטוח יהיה שני, אבל  על השלישי נדבר".

את ההיריון והלידה עברת בתקופה הכי סוערת שידענו, הקורונה, איך היא השפיעה עליך אישית ומקצועית? "עברתי שנה כל כך מיוחדת מבחינת זוגיות והילד אז מן הסתם זה חיפה, אבל זה בטח השפיע. אין הופעות, אין את הדרייב והפרנסה וזה אחרת, אבל בסדר. האמת? קטן עליי, יעבור. מאמינה שיהיה טוב. כשאתה חווה כל כך הרבה דברים וקשיים אז הכל מתגמד".

בכל זאת תגלי לנו מה עם סינגל חדש, בדרך? "ברור, מה נראה לך? לא אחד. הרבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e5f7c6fc-e08c-486b-9c21-5e43c0dc02d2','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה