אילון בן יוסף איז באק!

$(function(){setImageBanner('c1cf2b4e-ec32-4bac-aa7f-eb9fad5fe52f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

תגידו מה תגידו, אנחנו כל כך צמאים לאחד כמו אילון בן יוסף במרתון חיינו, להלן הרגיעון האולטימטיבי, גרפולוג מהמוכרים והטובים בארצנו וברחבי תבל, שייתן לנו בוסט של נשימה אופטימית ותקווה לנקודות בחיים שאנחנו כמהים אליהן שיתממשו. אילון מפענח כתבי יד ומייעץ לשועי עולם ואנשי עסקים בארץ ובחו"ל, לעשירון העליון ולכל אדם פרטי, שמבקש לדעת מה קורה בתחומי חייו כמו קריירה, זוגיות, פרנסה, לימודים ועד משפחה, ולפעמים אף פותר בעיה ספציפית בעזרת תיקון מכוון על פי משנתו - חוזר לשדר בקרוב ברדיו דרום כדי שגם אתם תהנו מקצת גלורי, ואולי תגלו סופסוף מה מעכב את מה שנחוץ לכם בחיים ולא ידעתם את מי לשאול. תתחילו לכתוב.

צילום: אילן סימן טוב

את הקאמבק לחזרתו דרומה, תכננה לילך נגיד, מנכ"לית רדיו דרום, כששמעה מאנשים רבים על הרצון העז שהגרפולוג המבוקש יחזור לשדר, וגם בגלל שהיא זוכרת לטובה שאיילון אמר לה אז כשעזבה את הרדיו לטובת קריירה חדשה, שהיא עוד תחזור כמנכ"לית הרדיו, וזה היה  מבחינתה הטיימינג המדויק לפתוח לו בחזרה את המיקרופון ולהחזיר עטרה ליושנה עם תוכנית גרפולוגיה אחת לשבוע, בקונספט דומה אך משודרג, ולהחזיר לאנשים תקווה ללב "לילך בתקופה הקודמת היתה מנהלת תוכניות" נזכר לאחור "וברגע שמונתה למנכ"לית התחנה היא משכה אותי אליה. כשהיא החלה לעבוד בעירייה,  אמרתי לה את עוד תחזרי לרדיו כמנהלת הרדיו והיא זכרה את זה - צלצלה להגיד לי וחזרנו לקשר".

בשביל המעמד המסקרן, ישבתי עם אילון על כוס קפה שקופה מזכוכית ובלי ידית, לפי טעמו של האילון, בבית קפה "בראסרי ללוש" ביחד עם הכלב שלו סול המתוק והממושמע להפליא, כדי לשמוע על חזרתו לעיר בדיוק כשחזר מטיפול פנים מפנק אצל הקוסמטיקאית זיוה וקנין, ואחרי שכבר קרא לי בכתב היד והשאיר אותי פעורת פה כמו אלפים אחרים.

איילון חזר לאחרונה מברזיל אחרי ששהה שם במשך שנה ושמונה חודשים, כל תקופה הקורונה למעשה, וייעץ שם לגדולי האומה, בין לבין שטייל וחי בסאו פאולו וריו דה ז'נרו "שפתחו את ישראל באופן כללי והתחילו לסגור שם, חזרתי ארצה" שיתף "הבחור שהזמין אותי לשהות במשך שבועיים ואף שילם על המלון, גם לא ידע שזה מה שיקרה. נטמעתי עם הברזילאים, ייעצתי בתחום העסקי ואז החלה הקורונה להתפשט בישראל, זיהיתי את המצב שהולך להיות והחלטתי להישאר."

 גם בברזיל הקורונה התפשטה באופן מלחיץ

"לא בהתחלה. הנשיא שם לא מאמין בקורונה ולכן לא הולכים עם מסכות, הכל פתוח, למעט בסאו פאולו, הכל פתוח. שנה ושמונה חודשים הכי מדהימים שהיו לי בחיים, רק הגעגוע לסול היה הכי קשה כי השארתי אותו אצל המזכירה שלי לשבועיים. כשחזרתי ארצה חזרתי ישר לטלוויזיה ואני מנחה כיום  בימי שישי פאנל מתחלף עם אורחים ברשת 13, שבו אני קורא להם בכתב היד. ועכשיו גם רדיו ועובדים על סינדיקציה עם תחנות אחרות. בכל אופן אני עושה תקשורת כבר 25 שנה".

למה אתה חושב שאתה עדיין רלוונטי?

"אני נודע בתחום שאנשים אוהבים. אנשים אוהבים שקוראים אותם וגם אני חושב שאני גם מעניין. בשנה ושמונה חודשים אני גרמתי לאחרים להתגעגע אליי ,יצאתי בלי כוונה מהמסך לחו"ל, חזרתי וישר בשבוע הראשון נכנסתי חזרה להכל".

מאיפה יש לך את היכולת לפענח אנשים ככה דרך הכתב?

"מגיל 14 גיליתי את זה. כשהייתי ילד ולמדתי בבית הספר רוב הזמן הייתי יושב על הברזלים, כי הייתי גרוע בלימודים. היתה לי חברה טובה שחלתה בסרטן, ואני  זה שאמרתי למזכירת בבית הספר שהיא חלתה בסרטן  לפני שגילו לה, ובגלל זה העיפו אותי מבית הספר. השעו אותי. זה התחיל בזה שאמרתי שיש לה בעיה ברגל,  אחר כך שהיא חולת סרטן ושלושה חודשים אחרי קטעו לה את הרגל עוד אמרתי  לה שעד גיל 18 היא תמות ולצערי היא באמת נפטרה. בגלל זה אחות בית הספר זיהתה את הפוטנציאל וסיפרה לתוכנית של ''דן שילון מארח' דאז, שהביא אותי לשם להתארח בתוכנית "המעגל". מה שהביא להכרה ענקית ופריצת הקריירה".

הבנת אז שיש לך יכולת  לא רגילה?

"חבר מהכיתה עד היום טוען שאני גרפולוג בזכותו, כי היא הביא את הספר של חנה קורן ז"ל ונתן לי לקרוא. בזמן שהייתי יושב על הברזלים הייתי קורא וככה נחשפתי לנושא. התחלתי להגיד על כל אחד ככה וככה וזה היה מפתיע את כולם כי אמרתי דברים נכונים".

כמו מה?

"הרבה גילויים היו לי,  מו שאמרתי לזמר לידור יוספי בתוכנית של דידי הררי בשידור, שאני לא מוכן לעשות לו גרפולוגיה לפני שהוא הולך לרב לקבל ברכה. אני זוכר שהאמרגן שלו אמר שאני מדבר שטויות ובאותו הלילה הבן שלו שיחק במצת ונשרף למוות. גם הפעם הראשונה שהגעתי לטלוויזיה לפני 24 שנים כשתפתחו את רשת, השתתפתי בתוכנית של בן כספית וסיון דורון , ואמרתי  שם לדוגמנית ענת אלימלך, שאם היא לא תשים קץ למערכת היחסים שלה עם מעצב השיער, זה ייגמר באסון. למחרת בבוקר היא נורתה למוות. שידרו את זה בחי וזה מה שגרם לפריצה החדשה".

צילום: אילן סימן טוב

קרה פעם שטעית?

"לא".

עם יד על הלב, אני פוחדת שתגלה לי בעיה

"אני בסך הכל אומר דברים שניתן לתקן אותם. אם אמרתי לזמר לידור שיילך לרב לברכה, סימן שיש משהו בדבריי. בהתחלה לא ידעתי לאכול את זה ולמדתי לשלוט בזה עם השנים."

גם לחברה הטובה שלך אביבית בר זוהר אתה מייעץ?

"חברה טובה מאוד שלי, אני מייעץ, אבל האמת שהיא לא תמיד מקבלת"

התוכנית של איילון תשודר פעם בשבוע, בימי חמישי, בשעה 19:00 בערב, על אותו קונספט שבו אתם מוזמנים לשלוח כתב יד לרדיו, ואיילון בשידור חי יפענח את הכתב וייתן לכם ייעוץ בחינם בכל הקשור להתאמת זוגיות, פרנסה, קריירה או כל תחום שחשקה נפשכם, תהיה פינת זוגיות ופינת סלבריטאים שגם לחייהם תוכלו להציץ בלייב "אני בדרך כלל פותר לאנשים בעיות" מסביר איילון "החיים הרי מחולקים לשלושה חלקים: ראש בראשונה זה בריאות, אם אתה בריא - יש שני דברים שתרצה לברר עליהם, שזה זוגיות וכסף. למי שיש זוגיות שואל על כסף.  שאלות בנוגע לבריאות מגיעות בגיל יותר מאוחר, שאתה נזכר שהוא חשוב. זוגיות זה דבר ראשון שחשוב להם ואחרי זה כסף והתקדמות בעבודה. כל החיים אנחנו מתגלגלים בין בלאי של בין בריאות זוגיות וכסף, מי שמוצא זוגיות מאבד פרנסה ומי שמאבד יש לו בעיה עם ילד, תמיד יש איזה חור בגלגל שהוא מפונצ'ר לנו וככה אנחנו נוסעים לתקן  את הגלגל המפונצ'ר ומפנצ'רים גלגל אחר. כל רגע אתה מוצא זוגיות, אחרי זה  אתה אומר אני מביא יחד ואז מביא ילד ואז קורה משהו בעבודה - החיים זורמים ואנחנו מתניידים לסגור מעגלים בתוך החיים שלהם".

בבאר שבע יש ביקוש ליעוץ ממך יותר מגברים או נשים?

"גם וגם. מבקשים לדעת בכל הקשור לזוגיות ותקיעות בפרנסה, הורים לילדים מודאגים שלא מתחתנים או לילדים שיוצאים מהארון. יש הרבה דברים מעניינים. לכל אחד יש בעיות ובלאי בעיות זהות או לא בעיות זהות".

  צילום: אילן סימן טוב

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e6dca04c-f206-4bb1-8fbb-64b33d1074f9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה