איה ג'ומה - ממשחקי השף לפופ אפ ב''שאטו דאור'' בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('abe08b48-0fb7-4aae-bb93-7d202b6e186f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

איה חזרה לבאר שבע: איה ג'ומה (23), אחת הפייבוריטית בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי 'משחקי השף, אחרי שבישלה תקופה בתל אביב הקולינרית ולמדה לעבוד במטבחים ולהתמקצע - חזרה לבאר שבע כדי להעביר ליין פופ אפ בבר יין 'שאטו דאור" בבאר שבע, בכל יום ראשון, וכבר מזרימה אליה אנשים חובבי קולינריה (כולל המורות שלה) וטעם של עוד. "ההתפתחות המקצועית שלי זה הדבר הכי טוב שקורה לי" אמרה בחיוך האופייני ומרץ הדיבור "אני מקבלת הרבה הזדמנויות שלא הייתי מקבלת ללא התוכנית".

איה ג'ומה. צילום: פרטי

אי אפשר להתעלם או לשכוח: איה ג'ומה (22) מבאר שבע, היא אחת מהפייבוריטיות של משחק השף ששודרה בערוץ 13, ועדיין היא שומרת על הפאסון שלא ניתן להתעלם ממנה. הבחורה עם הכריזמה והתלתלים הקופצניים שהשפים אסף גרניט ורז רהב בטח לא ישכחו הרבה זמן, רצה ועובדת קשה כדי ללמוד, להתנסות ובעיקר להצליח. עכשיו תוכלו ליהנות ממטעמיה ומפרץ הנעורים שבה ב'שאטו דאור'. ותזכרו, היא בעיקר באה לעשות אתכם כיף ללב ולקיבה.

את שומרת על תהילת המסך?

"אני שומרת על המומנטום ומשתדלת לייצר שיתופי פעולה שנכונים עבורי כדי להישאר בתודעה, ומצד שני לשמור על המקצועיות ובתחום שבחרתי. ארוחות פרטיות, שיתופי פעולה עם מקומות עם טביעת אצבע ייחודית שהתחברתי אליהם, כמו בשאטו."

עוד מזהים אותך ברחוב?

"מזהים אותי ומפרגנים לי המון, זה מאוד מרגש".

ומה עם עוד זמן מסך?

"כרגע לא מעוניינת בעוד ריאליטי, אבל אף פעם לא אגיד אף פעם. אני רוצה להיות ב״שטח״ ובמטבחים, להרגיש את האנשים סביבי ולשמוע מקרוב את החוות דעת על האוכל שלי ולהמשיך להתפתח. מרגיש לי יותר נכון להישאר בחוץ ולהמשיך לבשל כמה שיותר."

הכל התחיל כשאיה ישבה עם חברה שמכירה את אור הבעלים של 'שאטו דאור', מה שהוליד בהכרות ראשונית רעיון לשיתוף פעולה ואטרקטיבי לעיר. מה שנקרא: החיבור היה מידיי והראש התחיל לחשוב איך משתפים פעולה עתידי. "היה בינינו חיבור מידי ורצון לעשות דברים ביחד" סיפרה איה "באר שבע זה הבית והרעיון של לבשל בעיר שלי מאוד ריגש אותי. אור הציעה שאבוא לבשל כל ראשון ושנרוץ עם תפריט מתחלף שלי. יש לי חופש מקצועי לבשל מה שבא לי ואנחנו מדייקות ביחד את התפריט כל יום ראשון מחדש. אני מעריכה את השאטו והחיבור לאור מרגיש נכון, היכולת לבוא לידי ביטוי ולרגש אנשים ולפגוש אותם מקרוב."

איך הפידבקים?

"הרגשתי שקיבלתי פידבק ממש טוב מאנשים, התרגשו לבוא לטעום את האוכל שלי וזה אף פעם לא מובן מאליו. בטח לא בתחילת הדרך שלי".

מה הייחודיות במנות שאת מגישה?

"התאמה לשאטו קודם כל - מנות קטנות ליד היין שמתכתבות עם הקונספט של המקום, עונתיות, מצד שני שילוב של ההתנסויות הקולינריות שלי, אוכל איטלקי, צרפתי וכמובן נגיעות של הבית - טעמים של המטבח הערבי. אנחנו משתדלות לעבוד עונתי וגם לייצר התאמה למזג אוויר, בכל זאת יולי-אוגוסט בבאר שבע".

פופ אפ בשאטו. צילום: פרטי

פופ אפ בשאטו. צילום: פרטי

מי מגיע?

"מגיעים אנשים שליוו אותי לאורך דרכים שונות - מורות מבית הספר, חברי ילדות, אנשים שראו אותי בתוכנית ומסתקרנים לטעום את האוכל שלי, אני מרגישה שהעניין סביב הערב מתפתח וזה ממש מרגש אותי ואני מצפה לכל יום ראשון מחדש, לבשל להפתיע ולרגש".

למה כדאי לנו לבוא?

"כדאי להגיע כדי לחוות חוויה מיוחדת בבאר שבע, השאטו מציע חוויה שונה בעיניי ברמת המנות והתפריט המתחלף, תפריט יין ייחודי ואווירה של העתיקה, לצד כל זה התפריט שלי שאני עובדת מדי שבוע על לשנות, להפתיע ולהביא השראות מכל מיני מקומות בעולם, נשמע לי כמו חוויה טובה בסך הכל. ואני יוצאת החוצה לשגע קצת לקוחות וכיף".

כל יום ראשון מ-19:00 בשאטו, הרצל 32 מדרחוב קק"ל, ספיישל קבוע שלי. אפשר להזמין מקום באתר — https://tbit.be/HDRnlB—-

מה התוכניות הלאה?

"התוכניות הלאה זה לעשות סטאז׳ים במסעדות בחו״ל כדי להמשיך להתפתח, לבשל כמה שיותר במקומות שונים בארץ, להמשיך ללמוד ולהאכיל אנשים, לרגש ולהתרגש".

איה ג'ומה. צילום: פרטי

פופ אפ בשאטו. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('36bab8cd-079e-4668-95d6-0a1227e86892','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה