אורי נגר מדבר רגע לפני הגמר: "זה לא יהיה מוצדק אם סתיו לא תנצח"

$(function(){setImageBanner('6abd1372-f19b-447e-9719-fbcc78c8f29a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אורי נגר נכנס לבית אח הגדול ויצא ממנו מנצח, לא כי הוא פרש בשיא, אלא בגלל שהוא נכנס לתודעה הישראלית. הוא השאיר חותם בבית הכי נצפה במדינה, גרם למאות אנשים אם לא אלפים, לאהוב את הגישה, החזון, הכריזמה, הלוק, הזרימה, הענווה ובעיקר ההתקרבות לסתיו קצין, ועכשיו הוא רוצה להישאר בתודעה ויש לנו הרגשה שגם הקהל רוצה אותו בסביבה. למה? כי יש ל את זה. במונחי ראליטי וסטאר קוולטי, אורי עשוי מהחומרים הכי טובים. ובטח אתם מנחשים מי הוא רוצה שתזכה במיליון.

אורי נגר. צילום: טפו טפו

כשאורי נגר (31), גרוש פלוס שתיים ממיתר החליט לפרוש מהכניסה השנייה שלו לבית האח הגדול, בעיקר כשהוא הבין שאת המיליון הוא לא יקבל אלא ישיג אותם בדרכים אחרות, ושעם יד על שרירי הגוף, נמאס היה לו להיות שם בשדה קוצים אנושי ולקבל הטחות וביקורות. הוא הרגיש בעיקר שהגעגועים לבנות שלו ולאשתו לשעבר, ירדן, יותר חשובים ומציאותיים, וזו הסיבה שראינו אצלו דמעות לקראת הפרישה המפתיעה. אממה, איך שהוא יצא החוצה, הקהל חיבק אותו בכל פינה, כל מדיה רצתה לראיין אותו, מספר העוקבים עלה ל73 אלף עוקבים, צילומים מכל עבר ואפילו קמפיין להלבשה תחתונה.  הוא כאן כדי להישאר.

היה קשה כבר לסבול שם?

"רק ההורות הכריעה. יש לי שתי ילדות קטנות ובתוך הבית אתה מתחיל לאבד את הפנים שלהן ואפילו את הסאונד קול שלהן.  המקום כל כך אטום ולא תמיד מציאותי, ויש שם ריבוי גבוה של סיטואציות שאין ממש פרופורציות לחיים האמיתיים, אתה מתחיל לשכוח את מה שקורה בחוץ, זה נעלם לך ואתה מנסה לשחזר. זה לא קל, עד שקיבלתי תמונות של הבנות וזה הרגיע אותי, כי את הקול שלהן לא שמעתי ואת הריח שלהן לא הרחתי. המטרה שלי הייתה חווית התוכנית והרגשתי שמיציתי. גם אין לך כבר אנרגיות לאתגרים, כי כל יום צריך אנרגיה מחדש. ברגע שהמטרה הוצגה – יצאתי".

היית ממש מקורב לסתיו קצין לקראת הפרישה

"זה התחיל ממקום אסטרטגי  ובגלל שנכנסתי בכניסה השנייה ידעתי למי להתחבר. זה חלק מהמשחק והיא כאישה מאוד הבינה את המטרה שהייתה לי מלכתחילה. התקרבנו בהתחלה, אחרי חמישה ימים היה נתק ולאחריה נוצר קשר חברי וכנה. מבחינת הדיירים בבית זה היה צבוע בעיניהם שאני קרוב אליה, אבל זה היה לי טוב, כי הסתכלתי עליה שונה מאחרים. ראיתי בה מישהי שבאה לשחק ושיחקה אותה, ושהיו רגעים שהיא קצת חרגה מהמשחק אז הערתי לה. אני מאמין בדרך שונה. מאוד נהניתי ממנה  כל רגע וברגע שהבית התהפך עליי היא היחידה שבאה אליי למיטה ואמרה לי שאני לא הולך הביתה והכל טוב".

אז סתיו זוכה לדעתך

"ברור. אם לא, זה לא יהיה מוצדק, כי בעוד חמש שנים ידברו על העונה הזו ולא יזכרו בעיקר את אברהם, אלא את סתיו. זה יהיה מחדל אם לא".

אברהם לאחרונה מדבר אליה בצורה כואבת, מה דעתך?

"סתיו היא אישה שמוציאה אנשים מאיזון, זה ידוע. היא יודעת לגעת לאנשים בנקודות ספציפיות ויודעת איזה קלפים יש על כל דייר ולכן היא עושה באינטליגנטיות  והם רואים בזה דריסה, ולכן לא יודעים להתמודד איתה".

אורי נגר. צילום: טפו טפו

באחד הפרקים ראינו איך ספיר בורגיל, להלן האקסית שלו בגיל הנעורים, מטיחה בו שהוא התקבל לבית האח רק בגללה, ואורי, בהוד ממלכותו, שלף איזו הערה, אבל לא העז להתעמר בה, הוא הרי יודע את האמת. "הייתי באודשינים לכניסה הראשונה וזה לא צלח, אבל כן זכרו אותי לטובה בכניסה השנייה. זה שיצא שהוא התגלה כאקס של ספיר, רק הוסיפה לו לכניסה המאתגרת. סה טו. "אני זוכר את ספיר בעיקר כילדה" נזכר "היא עברה שינו התבגרות  ומאוד שונה כיום. אני מאוד מעריך אותה כאישה טובה, קשובה ועצמאית. בעונה הזו הרגשתי שאני מפספס אותה בלי שום סיבה מוצדקת".

אז לא נכנסת בגללה?

"לא. בכניסה הראשונה החליטו להכניס אותה כהפתעה לשניר אחיה והם לא יכלו להכניס אותי ולעשות יותר מידי סיפורי טלנובלה, יש גבול כמה אפשר.  בהפקה אמרו נכניס שני אחים שלא מדברים ולגביי האקס נראה בהמשך. בחלוף הזמן, בכניסה השנייה, הם חיפשו משהו מעניין ואני נכנסתי. לא נפגעתי שהיא אמרה שנכנסתי בגללה כי זה שלה."

נפגשתם מאז שיצאת?

לא, אין לנו קשר ואני מאוד מכבד אותה. זה לא נכון להיפגש כדי שאברהם לא ייקח את זה למקומות לא נכונים. אם הם ירצו ביחד שנשב יחד ונשתה בירה ונדבר על הכל, בשמחה רבה. לא פוסל".

אתה מאמין שהזוגיות תצליח בחוץ?

"לא. לדעתי לא תהיה פה זוגיות".

אורי כאן כדי להישאר בתודעה של כולם, אין סיבה שהוא לא ילך בדרך החדשה של חייו כדי להגיע למקומות שבא לו להגשים. הוא רק בן 31, אבא לשתי בנות, גרוש מבוקש, מבין מי הוא ומה חשוב לו בחיים ובעיקר התהילה קורצת לו. "לא איבדתי מהערכים שלי וקיבלתי חיבוק ענק בחוץ" שיתף אורי "אני אדם עם רגליים על הקרקע ועכשיו חתמתי חוזה עם סוכנות זאביק דרור, שהוא בן אדם מדהים, ודווקא אצלו הרגשתי בבית. אנחנו מתכננים הרבה דברים יפים, קמפיינים ובעיקר עם הרצאות שאני רוצה לעשות בנוגע לחרדות. לבנות הרצאה על הניסיון האישי שלי בחרדות".

אתה מגיע ממקום טיפולי?

"לא כמטפל, אלא כבעל ניסיון. מסביר איך נכנסים לאח הגדול כחרדת ומספר על החיים שלי, להראות שאפשר לעשות הכל ולא לפחד מהחרדה. נכנסתי לבית אח הגדול כאדם חרדתי והצלחתי לעשות זאת. לפני שנתיים לא הייתי מסוגל לנסוע לתל אביב לבד, זו הרמה".

מה עם ראליטי נוסף כמו הישרדות?

"על ריאליטי לא ממש דיברתי כרגע עם הסוכנות, אבל ברור שלא אהסס אם זה משהו שיעניין אותי ואם יהיה זמן. מבחינתי חשוב לי להישאר בתודעה ולעבוד על הדרך הנכונה והמקצועית וגם כמקור פרנסה, כי זה לא קיים כרגע. קמפיין פה וקמפיין שם זה סבבה, אבל צריך פרנסה טובה".

יש חרדה מזה שלא תישאר בתודעה?

"לא. אנחנו אנשי פריפריה, צנועים ולא קופצים מעל הראש, לא מתנשאים ויודעים מה חשוב לנו בחיים. אם יקרה שלא אשאר בתודעה אז יש לי שתי בנות מדהימות ומשפחה תומכת ויש גם את העיסוק שלי בתחום בנייה ופיגומים שאליו אוכל לחזור".

אורי נגר נפגש עם הבנות ואשתו לשעבר. צילום: פרטי

תוכל להסביר אם יהיה או לא יהיה קאמבק עם ירדן, כי זה כבר נראה רחוק מהמציאות

"לא בדיוק נכון, אני בעצמי לא יודע אם יקרה או לא. כן יש ניסיון לחזור ושמנו את הדברים על השולחן, אנחנו מבלים יחד ואני הרבה בבית שלה עם הבנות. עכשיו אפילו עשינו להן מקלחות יחד. אין לדעת. אני התחתנתי, התגרשתי והמטרה הכללית היא לבנות משפחה. הקדוש ברוך הוא מנתב אותנו".

ספר לנו על מקרה האלימות הנוראי שחווית בדרך לחדר כושר?

"זה היה יום יומיים אחרי שיצאתי מהבית והלכתי לחדר כושר יחד עם ירדן. היו שם שני אנשים שבאו והחלו לתת לי אגרופים ובהתחלה חשבתי שזה  קשור לאח הגדול, אבל מהר הבנו שזו הייתה טעות בזיהוי ונסענו לבטל תלונה במשטרה. זה נגמר כלא היה ואני משאיר זאת מאחורי, כי זה מרגיע שזה באמת לא היה קשור אליי".

למה אתה כן מתגעגע בית האח?

"מתגעגע לישיבות, לצחוקים, לחוסר מעש, זו חוויה מטורפת".

ואיך מסתדרים עם הריחות ותא שירותים יחיד לכולם?

"הייתי לוחם בצבא, ראיתי גופות ומראות קשים, התמודדתי עם דברים קשים יותר מריח של קקי, זה פחות מפריע לי. אני אדם סתגלן, כך גם כשראיתי במקלחת טמפון עם דם זה לא מפריע לי".

מה החוויה הככי פחות נעימה שעברת שם?

"אחד הדברים הפחות טובים שעברתי היו שצעקו לשניר שאני מתחיל עם שי וזה כל כך לא נכון. בסוף הסתבר שזה משפחה של אחד הדיירים שהיו נגדי וזה לא היה נעים עבורי, כי ידעתי כמה שניר אוהב אותה וקנאי לה, זה עשה לי נזק וחבל".

יש מצב שאתה עובר לתל אביב?

"אם אין ברירה ותהיה לי עבודה קבועה, אעבור לשם".

אורי נגר. צילום: טפו טפו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('92564fdb-3dbd-43ef-9f67-93ade11d5df4','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה