לכבוד חגיגות ה-70 למדינת ישראל: סקר הבית הישראלי הגדול

$(function(){setImageBanner('2b79680b-c598-47c6-a25c-9f7b5929ea7a','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33373,'Image','');})

אם חשבנו שאנחנו יודעים מה הישראלים אוהבים, מסתבר שהנתונים בשטח מפתיעים במיוחד. על פי סקר מיוחד של הרגלי הצריכה של הישראלי הממוצע, שנערך לכבוד יום העצמאות ולפי נתוני המכירה ומאפייני הרכישה של הרשתות הבולטות, העדפות הצריכה של הישראלים מעניינות ולא צפויות. מהו סידור הישיבה הסלוני הנמכר ביותר? מה יותר חשוב לצרכן הישראלי, הנוחות או העיצוב? כמה הישראלי מוציא על מזרן? איזה סלון אנחנו אוהבים יותר, מבד או מעור?

הרי לפניכם הרגלי הצריכה של הישראלים בתחום עיצוב הבית

מתי הישראלי הממוצע קונה?

הצרכן הישראלי אוהב לחדש את הבית בעיקר לקראת החגים, כשבראש הרשימה מככבים ראש השנה ופסח; מיד אחריהם מופיעים חודשי הקיץ והחופש הגדול, ואחריהם סוף השנה האזרחית. הרבה ישראלים מחליפים את הריהוט כשהם משנים את מקום המגורים ורואים במעבר הזדמנות טובה לשינוי והתחדשות.

 הישראלים מעדיפים לשלב סגנונותץ קרדיט צילום: ביתילי

מהו סגנון העיצוב המוביל?

בשנים האחרונות ישנה מגמה הולכת ומתגברת בתחום עיצוב והלבשת הבית. הלקוחות בוחרים את הקונספט העיצובי הכללי של הבית לאחר ייעוץ וליווי צמוד של אדריכלים ו/ או מעצבי פנים. כך גם בבחירת פריטי הריהוט והסטיילינג לכלל החדרים בבית, כולל גם חדרי השינה וחדרי האמבטיה.

הסגנון המוביל כיום בתחום הלבשת הבית הוא רטרו או מודרני, ולעיתים אף משלב סגנונות, תוך שימוש באביזרי עיצוב לקיר, כגון תמונות, מראות, אביזרי נוי ועוד.

כך גם הלבשת הרצפה בבית מותאמת לסגנון העיצובי הנבחר: שטיחי צמר מועדפים לסגנון הרטרו ושטיחים בעיצוב חדשני לסגנון המודרני. מרבית השטיחים הנמכרים ללקוחות הם בסגנון המודרני.

איך הישראלים אוהבים את הסלון שלהם?

הצרכן הישראלי מעדיף מערכות ישיבה מבד, בעיקר בגוונים ניטרליים, כגון: שמנת ואפור. מבחינת סידור הישיבה המערכות הנמכרות ביותר הן ספה אחת גדולה וכורסא בסגנון ייחודי. ללקוח חשובים הן הנוחות והן הסגנון העיצובי, האמור להשתלב עם כלל הריהוט והאקססוריז בבית.

מה הישראלי חושב על תאורה?

על פי הסקר, התאורה בבית הפכה להיות לפריט עיצובי מאוד חשוב ומשולבת בהתאם לסגנון הנבחר. גופי התאורה הנמכרים יותר הם בעיקר גופים תלויים בקומבינציות מיוחדות. ובעיקר בסגנון מודרני ועכשווי.

פחות ברזל ויותר עץ בפינת האוכל. קרדיט צילום: זאגה פינות אוכל

אילו פינות אוכל הישראלי אוהב?

שלושה פרמטרים מובילים כיום את הישראלי בבואו לבחור פינת אוכל: הרחבות ומנגנון פתיחה, איכות ועיצוב. הישראלים מעדיפים לרכוש פינות אוכל בעיצוב המשלב עץ. הבחירה הממוצעת היא שולחן מלבני המאפשר ישיבה של שישה סועדים, והרבה מהרוכשים מעדיפים אופציה להאריך את השולחן לאירוח בהיקף סועדים של עד שנים-עשר איש. מה שברור מהסקר הוא שהישראלים אוהבים לארח, יהיה זה אירוח משפחתי או חברתי, בערבי שישי, בחגים ובכל הזדמנות לחגיגה קולינרית.

וילונות על פי הישראלים: כן או לא?

גם את החלונות בבית אנחנו מלבישים, הסגנון המועדף לווילונות בחדרי השינה ובסלון הוא בד ובחלונות המטבח השימוש הוא בעיקר בפתרונות מעוצבים של גלילה והצללה.

מדעי המיטה, או: על מה הישראלים אוהבים לישון?

הצרכן הישראלי משקיע מחשבה רבה בבחירת מערכות השינה, הן מבחינת הנוחות והן הסגנון העיצובי. הנטייה של רוב הישראלים היא למיטה בעיצוב אלגנטי ובקווים ישרים – עיצוב מינימליסטי ונקי, לרוב בגימור של ריפוד בד או עור, זאת בניגוד למיטות בגימור עץ שהובילו בעבר. הפרמטר המוביל בבחירה הוא המידות ברוטו ונטו של המיטה, על מנת שהמיטה לא תתפוס מקום רב בחדר השינה. בשנים האחרונות חל שינוי במידות המבוקשות והסטנדרט גדל ממידת מיטה זוגית של 140* 190ס"מ ל- 160*200 ס"מ.

מעדיפים רטרט או מודרני גם בחדר שינה. קרדיט צילום: הולנדיה

המודעות לבחירת מיטה מתכווננת לחדר השינה במגמת עלייה, אך עדיין, ההעדפה של הצרכן הישראלי היא מיטה רגילה אך מעוצבת. כאשר הצרכן נחשף ליתרונות המיטה המתכווננת ולמחירים המוצעים כיום (ביחס לעבר) הוא משנה את דעתו לעיתים קרובות ובוחר בנוחות של המיטה המתכווננת, המאפשרת צפייה בטלוויזיה או קריאת ספר בחדר השינה. כיום, בניגוד לעבר, סוג המזרנים הנמכר ביותר הוא מזרן ללא קפיצים. ומה לגבי הריצוף? מרבית הישראלים מעדיפים כיום לרצף את חדרי השינה באמצעות פרקט למינציה איכותי.

לצאת מהארון: הישראלים אוהבים את הארונות שלהם גדולים, מעוצבים ועם מראות

הארונות לחדרי הבית הפכו גם הם עם השנים לפריט עיצובי ומיוחד. כיום, מרבית הלקוחות הישראלים מזמינים ארון המותאם אישית לפי מידות מיוחדות. הסגנון העיצובי והגימור המועדף על הישראלים הוא זכוכית חלבית, בשילוב עם מדפים ומסגרת עץ. הבחירה כיום היא בעיקר בארונות הזזה, לשימוש ומיצוי יותר נכון של שטח החדר, בניגוד לעבר בו דלתות הכנף הובילו את השוק.

למעלה מתשעים אחוז מהלקוחות רוכשים ארון בהתאמה אישית. הארון הנמכר ביותר הוא בגוון לבן; למרות כל הטרנדים, הישראליים אוהבים ללכת על בטוח ועל הצבע הלבן שמאיר את החדר ומעניק לו תחושה של מרחב.

המחיר הממוצע ברכישת ארון כיום הוא כששת אלפים ש"ח.

ארנות בהתאמה לגודל החדר. קרדיט צילום: דלקוב

הארון הפך להיות פריט משמעותי מבחינה עיצובית בחדר השינה בשל גודלו ולכן מושקעת בו מחשבה רבה, תוך שילוב של סגנונות עיצוב מגוונים ומיוחדים באמצעות חיפויי זכוכית, מראות וכו'.

הסקר, שנערך לקראת יום העצמאות השבעים של ישראל, על ידי דיזיין פלוס מתחם החנויות לעיצוב הבית, כלל את נתוני המכירה של מגוון הרשתות הבולטות בישראל, ביניהן סויס סיסטם, ביתילי, איטלסופה, אורבן, שמרת הזורע, כרמל, אידיאל ארונות, ד"ר גב, ניקולטי, TEKA, נטוצ'י, הולנדיה, זגה פינות אוכל, דיור אינטריוס, דלקוב ארונות, בית המעצבים, וילונות הדר ועוד.

מתחם דיזיין פלוס מציע מגוון רחב של מותגים וחנויות מובילות בתחום העיצוב לבית, ביניהם: ריהוט, מוצרי גמר לחדרי אמבטיה וריצוף, מטבחים, תאורה, פינות אוכל, ריהוט חדרי ילדים ומגוון רחב של פתרונות עיצוב בהתאם לסגנון האישי והתקציב. לצד, טרקלין אדריכלים ומעצבים מיוחד, אירועים והרצאות בתחום מקצועי לקהל הרחב. אלו מעניקים ערך מוסף וידע שימושי לייעול תהליכי הבנייה, השיפוץ והעיצוב.

בנוסף ובכדי להשלים את חווית הקנייה והבילוי משולבים במתחם גם סניף של קפה גרג ומשחקיית "חיבוקים" המציעה מגוון הפעלות לילדים ופינות נוחות להורים. המתחם משתרע על כ- 16,000 מ"ר.

דיזיין פלוס, מתחם החנויות הגדול לעיצוב הבית בדרום דרך חברון 48 , באר שבע. חניה חינם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('479c1f67-1e48-4f84-8915-4287870c93ea','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33375,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה