באר שבע מסוקרת יותר בזכות הפועל

$(function(){setImageBanner('f3c23ea4-eedd-456c-a437-6ac01e5b0cba','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

גופי התקשורת בארץ החלו לשים לב לעיר באר שבע. לא בזכות הסייבר או התיאטרון, אלא בזכות הכדורגל.

כמה דובר בתקשורת על הנצחון המרהיב של הפועל באר שבע? מסתבר שהרבה. במחקר שנערך על ידי 'יפעת מחקרי מדיה' מתגלה שמי שאחראית השנה למיתוג החיובי לבירת הנגב היא דווקא קבוצת הכדורגל שלה.
  

מועדון הכדורגל הפועל באר שבע סוקר במהלך עונת המשחקים הנוכחית (מאוגוסט 2015 ועד היום) בהיקף של 14,500 כתבות בכל אמצעי המדיה בישראל. בתקופה זו העיר באר שבע סוקרה בהיקף של 54 אלף כתבות כך שיותר מרבע מסיקור העיר עוסק בקבוצת הכדורגל.

הסיקור התקשורתי של האלופה רשם עלייה של 40% והסיקור של העיר באר שבע עלה ב-6% בהשוואה לעונה שעברה. סיבה נוספת להרחבת הסיקור היא חניכת אצטדיון 'טוטו טרנר' החדש שסוקר השנה בהיקף הגבוה ב- 65% מסיקור אצטדיון 'וסרמיל' הישן בעונה שעברה.

  

על מנת לבחון את תרומתה התדמיתית של הצלחה ספורטיבית עבור העיר נמדד היקף הסיקור של מנוע צמיחה אחר של העיר באר שבע – ענף ההייטק והסייבר. מיתוגה של באר שבע כמרכז סייבר ארצי בהחלט מורגש והשנה נרשמה עלייה של 33% בסיקור באר שבע בנושאים אלה – מ- 1,500 כתבות לכמעט 2,000.

  

עם זאת השוואה בין השניים מעידה שמועדון הכדורגל מסוקר בהיקף של פי שבעה מנושאי הייטק וסייבר ועל כן חשיבותו האדירה כמנוע צמיחה תדמיתי עבור העיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('988abb0a-282f-4904-8525-2462810c2bd5','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה