מפחיד: עלתה על מונית, נחטפה על ידי עובד זר וחולצה בתום מרדף



האירוע החריג התרחש אמש בתחנת דלק בדימונה, כאשר החשוד - עובד זר ממולדובה חטף את המונית והחל לנסוע לכיוון באר שבע. שוטרת נפצעה קל במהלך המרדף

קרדיט - דוברות מרחב נגב

אירוע חריג ביותר התרחש הלילה בכביש שבין דימונה לבאר שבע, במהלכו ביצעו שוטרי יחידת יואב מרדף אחרי מונית ובה נוסעת אשר נחטפה על ידי עובד זר.

כאמור, במהלך הלילה התקבל דיווח למוקד משטרת ישראל מנהג מונית, שזיהה חשוד שגונב לו את המונית בתחנת דלק בעיר דימונה, כאשר בתוכה נמצאת נוסעת מבוהלת אשר אותה אסף הנהג כמה דקות קודם לכן.

בהכוונת יחידת התצפיות המחוזית - "מגדלור", שוטרי ולוחמי מחוז דרום מיחידות יואב ויס"מ נגב בשיתוף תחנות דימונה ושגב שלום של המרחב הגיעו תוך דקות ספורות למקום, זיהו את הרכב החשוד והחלו במרדף אחר הרכב שנגנב.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

במהלך המרדף החשוד נסע בפראות תוך שהוא מסכן חיי אדם של השוטרים והבחורה שעימו ברכב. השוטרים בפעילות נחושה ומקצועית עצרו את הרכב כאשר הוא ניגח ניידת וכתוצאה מכך גם גרם לפציעה של שוטרת באורח קל.

כאמור במהלך המעצר השוטרים ביצעו ירי לעבר גלגלי הרכב החשוד שהוביל בסופו של דבר למעצרו. החשוד, מהגר עבודה ממולדובה - הועבר לחקירה בתחנת דימונה. הבחורה שהייתה במונית חולצה בשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה