האזינו לשיחה למוקד 100: "שלושה על הכביש מנסים לעצור רכבים"



שתי נשים תושבות הנגב נסעו לכיוון באר שבע כשהופתעו בידי חשודים שניסו לעצור פיזית את נסיעתן "שלושה בדואים קפצו לכביש וניסו לגרום לי לעצור. ידעתי להמשיך לנסוע" תיארה נהגת. נהגת נוספת "חשוב לי שתדעו, הם פעילים, לא רק בצומת להבים" האזינו לשיחה למוקד 100

זו כבר שיטת שוד ידועה בכבישי הנגב. לא פעם מדווחים נהגים על חשודים שמנסים להוריד אותם מהכביש, אם באמצעות בלימה פתאומית וגרימת תאונה קלה בעזרת רכב אחר, או באמצעות התפרצות לכביש באופן רגלי. לפני מספר שבועות דיווחנו ב'באר שבע נט' על מקרה דומה ביציאה מבאר שבע, בו על פי דיווחים מעורבים מספר בני מיעוטים, אז מסרו במשטרה כי היה מדובר בצעירים שיכורים, ולא בניסיון שוד כפי שתואר. האם זה המקרה גם הפעם?

כך שיתפה נהגת שנסעה בליל ראשון לכיוון באר שבע "בסביבות 02:30 בדרך לבאר שבע מצפון עברתי ליד מפרץ העצירה שלפני צומת גורל. היה שם רכב עוצר, ובשנייה שהתקרבתי זינקו החוצה 3 אנשים ורצו לאמצע הכביש כדי לחסום לי את האוטו. הייתי בנתיב השמאלי והם רצו ישר מולי" תיארה בפוסט שכתבה בפייסבוק.

"למזלי זיהיתי את התופעה משיחות שעלו בנושא כאן וידעתי לא לעצור להם. המשכתי לנסוע בלי להוריד מהירות, וכשהם ראו שאני לא מתכוונת לעצור הם נתנו לי לעבור. העניין כבר דווח למשטרה, אבל חשוב לי שתכירו שהם באמת פעילים, לא רק בצומת להבים. שימו לב לנעול דלתות כשאתם נוהגים בלילה ולא לעצור לרכבים זרים" סיכמה.

"מחריד". צילום מסך

היא אינה היחידה, צעירה נוספת שנחשפה לפוסט הגיבה כי גם אותה ניסו החשודים לעצור אמש סמוך לאותה השעה, בדיוק באותו המקום "שלושה בדואים, אחד נשען על מכסה המנוע הפתוח של הרכב שעמד בצד ושניים ניסו לעצור רכבים כשהם עומדים באמצע הכביש". סיפרה הצעירה "לבאר שבע נט", והוסיפה כי משום שנחשפה לדיווחים דומים בעבר החליטה שלא לעצור. לאחר שנמלטה גם היא צלצלה למוקד 100 של המשטרה ודיווחה על האירוע. האזינו לשיחה:

הנהגת בשיחה עם מוקד 100: "אחרי צומת להבים לכיוון צומת גורל יש שלושה אנשים שמנסים לעצור רכבים"

מוקדנית: מנסים לעצור רכבים?

הנהגת: כן, באופן רגלי על הכביש, עומדים ומנסים לעצור רכבים

מוקדנית 100: את חוששת לחיים שלהם?

נהגת: פחות לחיים שלהם, יותר לחיים שלנו כנוסעים, כי כבר היו מקרים שבהם ניסו לעצור רכבים כדי להוציא את הנהג מהרכב

מוקדנית: אני מעבירה את זה בסדר?

נהגת: תודה לך

גם הפעם מדובר בצעירים שיכורים? צילום מסך

לא מדובר במקרים בודדים, אלא כפי שמתארים תושבים באזור באר שבע והנגב, תופעה של ממש. של נהגים ש"משחקים" עם הבלמים ומנסים לגרום לעצירתם של רכבים, ובמקרים מסוימים זה גם נגמר בשוד של הרכב ו/או נוסעיו. תושבים שנחשפו לדיווחים ברשתות החברתיות הביעו חשש לבטחונם האישי "פשוט הפקרות וכולם ישנים על זרי דפנה" הגיבה גולשת שנחשפה לדיווח.

גולש נוסף כתב "התופעה על הכביש לערד כבר שנים. ולפעמים מניחים חפץ גדול כדוגמת משטחי עץ שאז חייבים לעצור. ואז גונבים את הרכב. ממש לא חדש".

ב"באר שבע נט" פנינו בנושא למשטרה והמקרה בבדיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה