בחור צעיר הציל אם ובתה מתקיפה אכזרית



אמש בשעות הבוקר רחלי רוס לקחה את בתה לבית הספר, בדרך כאשר הן מנסות להיכנס לרכב הן הותקפו באכזריות על ידי כלב של אחד השכנים. נדיר סבן שהיה באזור נחלץ לעזרתן והותקף אף הוא באכזריות

אמש בשעות הבוקר יצאה רחלי רוס עם בתה מביתן שבשכונה ד' כאשר הן מגיעות לרכב הן נתקלות בכלב מסוג רועה בלגי שהחל לתקוף את השתיים. בעודו נושך את תיק הגב ובגדיה של הילדה ותוך שהוא מטלטל אותה, האם רחלי מנסה להבריח את הכלב, אך היא לא מצליחה ואף מותקפת בעצמה. לדבריה: "פתחתי את האוטו להכניס את הילדה ופתאום הכלב מתחיל לנשוך את התיק והחצאית של הילדה, אני מנסה למשוך אותה ממנו ולהזיז אותו אבל הוא היה ממש עקשן ולא עזב לרגע".

בעודן נאבקות בכלב מנסה רחלי לזעוק לעזרה, מי ששמע את זעקותיה הם הכלבים של נדיר סבן המתגורר בסמוך למקום האירוע. לדברי נדיר: "אני חוזר הביתה מטיול בוקר עם הכלבים, פתאום אני שומע אותם בחצר נובחים בלי הפסקה, יצאתי לראות על מה הם נובחים ואני רואה אמא וילדה קטנה נלחמות בכלב שתוקף אותן בכל הכוח".

חלק מהפציעות על גופו של נדיר

בלי לחשוב פעמים באומץ רב, נדיר רץ אל עבר רחלי ובתה במטרה לחלץ אותן משיניו של הכלב. ברגע שהצליח נדיר לחלץ אותן, הוא מיהר להכניס את השתיים לרכב בכדי שיסעו מהמקום והחל לרוץ חזרה לביתו כדי להימנע ממאבק נוסף עם הכלב. למרבה הצער הכלב התעשת מהר, רץ אל עבר נדיר ונשך אותו חזק בכל חלקי גופו.

על הרגעים הקשים מספר נדיר: "הכלב ממש ננעל עליי, הוא נשך לי את הכתף ניסיתי להעיף אותו ממני, כלום לא עזר, הוא המשיך ונשך לי את היד כל כך חזק רק התפללתי שהוא יעזוב אותי. תוך כדי שאני מנסה להעיף אותו אני מצליח לרגע לברוח ועולה על הרכב שלי כדי שהוא לא יגיע אליי, אבל הוא לא נח לרגע הוא המשיך לקפוץ ולנסות נשוך לי את הרגליים". בשארית כוחותיו התקשר נדיר לאביו שמיד הזעיק למקום את מד"א.

בדיוק ברגעים אלו רחלי שהייתה בטוחה שניצלה והסיפור כבר הסתיים שבה אל המקום ומבינה שהכלב המשיך לתקוף את נדיר באכזריות, במקביל צוות מד"א כבר הגיע למקום ופינה את נדיר לבית החולים סורוקה, שם הוענק לו טיפול רפואי ובשעות הצהריים שוחרר נדיר לביתו.

את האירוע מסכמת רחלי רוס: "הייתי בטוחה שכשהלכתי האירוע נגמר, אבל כשחזרתי הבנתי שממש לא ושהכלב המשיך לתקוף את נדיר. זה היה הרגע שהבנתי שהבחור הזה פשוט הציל את החיים של הבת שלי ושלי. כשמו כן הוא, פשוט בחור נדיר וגיבור! הוא הגן עלינו בגופו, זה לא מובן מאליו, אני יודה לו על זה כל החיים".

נדיר מצדו מסביר: "באותם רגעים לא חשבתי על כלום, רק ראיתי את הילדה הקטנה הזאת מותקפת והיה לי חשוב שהיא תצא משם בלי שום פגע, לצערי היא נשרטה אבל אני מקווה שהיא כבר מרגישה יותר טוב".

לאחר היוודע המקרה לרשויות זומן בעל הכלב לחקירה וכלבו נלקח להסגר. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה