פגישה מעודדת בין נציגי נווה מדבר למשרד הכלכלה: יקודם גיוס יזמים באזור התעשייה




אתמול (שני 28.5.2018), התקיימה ישיבה במשרדי רשות ההשקעות במשרד הכלכלה בירושלים, בנוכחות מנכ"ל הרשות מר נחום איצקוביץ ונציגים בכירים מהרשות וממשרד הכלכלה ומר אבראהים אלהואשלה ונציגים מטעם המועצה האזורית נווה מדבר. בישיבה דנו הצדדים בסוגיית גיוס יזמים גדולים ובינוניים לאיזור התעשיה של נווה מדבר בכניסת הישוב אבו קרינאת

פגישה בין נציגי מועצה אזורית נווה מדבר למשרד הכלכלה

נציגי המועצה האזורית בראשותו של אברהים אלהואשלה בקשו ממנכ״ל רשות ההשקעות לסייע בגיוס יזמים על מנת לקדם פעילותו של איזור התעשייה החדש אשר שלב א שלו מפותח ומוכן לקליטת היזמים על קרקע המשתרעת על כ- 50 דונם, מול צומת ערערה בנגב על הכביש 25 . מאז שנבחר בסוף שנת 2016, הנחה ראש המועצה לפעול במרץ כדי להביא יזמים ותעשיינים לאיזור התעשייה לפעילות אשר יש בה פוטנציאל ליצירת מקומות עבודה רבים לתושבי נווה מדבר.

אלהואשלה הוסיף, כי למרות פעילות של מנהלת אזור התעשיה מול יזמים שונים .חוסר בהטבות ממשלתיות יחודיות לאזור זה גרם להם להעדיף אזורים אחרים . בשל כך אנו עורכים את הישיבה הזאת כדי שרשות ההשקעות והפיתוח הכלכלי תסייע ליזמים והעמדת המענקים המתאימים כדי לעודד אותם לבוא ולהשקיע באיזור התעשייה של נווה מדבר.

מנכ"ל הרשות מר נחום איצקוביץ , ציין כי אזור התעשייה בנווה מדבר, נמצא בהעדפה לאומית, על מנת לעודד תעסוקה של נשים בדואיות בזמן הקרוב יפורסם קול קורא למענקים ליזמים שיקבלו הטבות כדי להשקיע באזור התעשייה . יש נכונות לקדם ולסייע ככל שהתנאים בשטח מאפשרים השקעה בטוחה וכח אדם זמין ומיומן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה