מורה לריקוד מבאר שבע מואשם באונס קטינות: "כדי לרקוד טוב יותר, את צריכה לשכב איתי"



מורה לריקוד מבאר שבע מואשם באונס ובמעשים מגונים בשלוש מתלמידותיו הקטינות "כדי לרקוד טוב יותר, את צריכה לקיים איתי יחסי מין" אמר לאחת מהן. לתלמידה נוספת אמר "תעשי ביד את תהני". בעקבות תלונה שהתקבלה לאחרונה במשטרה, הוא נעצר ובמהלך החקירה התגלה כי מדובר ביותר מתלמידה אחת

פרקליטות מחוז דרום פלילי, באמצעות עו"ד רננה לוי, הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד גרשון קונסטנטין, תושב באר שבע בן 30, המואשם בעבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית שביצע במשך שנים בשלוש מתלמידותיו, במסגרת עבודתו כמורה לריקודים סלוניים בבאר שבע. בין היתר, שימש כמורה לריקוד לילדים ובני נוער במתנ"סים בשכונה ד', שכונת רמות ושכונת נווה זאב. כמו כן, סיפק הנאשם שיעורי ריקוד פרטיים ליחידים או זוגות. מה שלא ידעו הוריהם של התלמידים, זה האירועים אותם נאלצו חלקם לעבור.  

צילום: מתוך פייסבוק

"כדי לרקוד טוב יותר, את צריכה לשכב איתי"

איריס (שם בדוי), כיום כבת 16, למדה ריקוד אצל המורה הנאשם מאז הייתה בת 8 ועד גיל 14, במקומות שונים בבאר שבע. לפי כתב האישום, באחת משיחותיהם בין השנים 2014-2015, אמר הנאשם לאיריס כי על מנת לשפר את יכולות הריקוד שלה עליה לקיים איתו יחסי מין, אז הייתה כבת 13. לשם כך אמר לאיריס להגיד לאמה כי היא יוצאת לריצת אימון עם הנאשם, וזאת במטרה שיוכל להיפגש עמה לבד. הוא חזר על הצעה זו מספר פעמים ואיריס התחמקה בתירוצים שונים. לבסוף, באחד מימי השישי אסף אותה קונסטנטין לביתו, שם הראה לה סרטים פורנוגרפיים ואמר לה "ככה עושים את זה, איך לך מה לפחד". בהמשך לכך, הנאשם הכניס אותה לחדר השינה, ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה, תוך כדי שהיא מבקשת שיפסיק. הוא לא חדל, ואף ביצע בה מעשה סדום עד שהגיע לסיפוקו. לאחר מכן החזיר אותה לביתה ואמר לה להגיד לאמה כי היו באימון ריצה.

המורה לריקוד לא חדל במעשיו, והמשיך לשלוח לאיריס הודעות ווטסאפ, שאל אותה איך היה לה והאם חשבה על האירוע. עוד ביקש ממנה שתנשק אותו מאחד משיעורי הריקוד והיא סירבה. בהזדמנות נוספת הציע הנאשם לאיריס כי יחזיר אותה לביתה לאחר השיעור והיא הסכימה. אז הוא ניצל את ההזדמנות שוב כדי לבצע בה מעשה מגונה. הוא סירב להמשיך בנסיעתו ואמר כי אינו יכול לשוב לביתו במצבו. אז ביצע בה מעשה מגונה בעודם ברכב עד שהגיע לסיפוקו ורק אז לקח אותה לביתה. לאחר האירועים הקשים שעברו עליה, איריס הפסיקה את שיעורי הריקוד שלה.

כמצוין בכתב האישום "במעשיו אלו, בעל הנאשם את המתלוננת בהיותה קטינה מתחת לגיל 16, שלא בהסכמתה החופשית, ביצע במתלוננת מעשה סדום וכן ביצע במתלוננת מעשים מגונים שלא בהסכמתה. בנוסף, הציע הנאשם הצעות חוזרות ונשנות בעלות אופי מיני למתלוננת, כשהיא קטינה מתחת לגיל 15".

ניצל את הקשר הקרוב בין המשפחות ואנס את תלמידתו

איריס לא הייתה התלמידה היחידה. גם בתיה (שם בדוי) נפגעה מאותו מורה, כשלמדה אצלו ריקוד במשך 7 שנים, מגיל 9 ועד גיל 16. בין משפחתו של המורה לריקוד ובין משפחתה של בתיה היה קשר קרוב והוא היה מסיע אותה לביתה לאחר שיעורי הריקוד פעמים רבות.

על פי כתב האישום, במהלך שיעורי הריקוד בסוף שנת 2016, ביצע המורה מעשים מגונים בתלמידתו בתיה תוך כדי השיעור. באחת הפעמים הראה לה תמונות עירום בטלפון שלו לשם גירוי וסיפוק מיני. באחד המקרים, סמוך לדצמבר 2016, הסיע המורה את בתיה לביתו. בחניית ביתו נישק אותה בשפתיה, בתיה התנגדה וביקשה שיפסיק, אך הוא המשיך במעשיו. לאחר מכן הגיעו בתיה והמורה לביתו שם ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה, תוך כדי שהיא מתנגדת ומבקשת שיפסיק.

הטרדה מינית. צילום: shutterstock

בערב המקרה, התקשרה אמה של בתיה אל המורה, (כאמור מדובר במשפחות עם קשר טוב), וביקשה שיחזירה הביתה. המורה הפסיק את מעשיו והחזיר את בתיה אל ביתה ברכבו, שם נישק אותה שוב, והזהיר אותה שלא לספר למשפחתה שום דבר ממה שקרה אחרת יכנס לכלא. לאחר המקרה שלח המורה לבתיה הודעות שם כתב לה "האם נהנית?" ו"תעשי ביד את תהני". בהמשך לכך שלח הנאשם לבתיה הודעות המתייחסות למיניותה, תוך ניצול יחסי המרות ביניהם ולמרות שב' הראתה לנאשם כי אינה מעוניינת. כמצוין בכתב האישום "במעשיו אלו, בעל את המתלוננת שהיא קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה וביצע במתלוננת מעשים מגונים רבים לצורך גירוי סיפוק וביזוי מיניים שלא בהסכמתה. בנוסף התייחס הנאשם למתלוננת, שהיא קטינה, תוך ניצול יחסי חינוך ביניהם, התייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה. כמו כן, הניע הנאשם את ב' לא למסור הודעה  בחקירה על פי דין".

ביצע מעשים מגונים בתלמידתו, בנוכחות תלמידה אחרת

גלית (שם בדוי), כיום כבת 15, למדה ריקודים סלוניים אצל קונסטנטין החל משנת 2013 עד שנת 2016. בשנת 2015, במהלך שיעור פרטי שערך המורה לה ולבן זוגה לריקוד, ביקש הנאשם מבן הזוג שיעזוב את האולם ונשאר עם גלית לבדו, תוך שהעיר לעברה אמירות מיניות, מעשים שחזר עליהם גם בשיעור לאחר מכן. אך הנאשם לא הסתפק רק בהערות ובמהלך שיעורי הריקוד ביצע בגלית מעשים מגונים לשם גירוי סיפוק וביזוי מיניים.

במקרה נוסף בשנת 2016, במהלך שיעור פרטי בו נכחה תלמידה נוספת, בזמן שזו רקדה, קרא הנאשם לגלית וביצע בה שוב מעשים מגונים. התלמידה הבחינה שהמורה נגע בגלית, נבהלה ועזבה בבכי את השיעור, גלית עזבה אחריה והמציאה תירוץ כדי לא לשוב לשיעור. מאז הפסיקה להגיע לשיעורים. כמצוין בכתב האישום "במעשיו אלו, ביצע הנאשם בג' שהיא קטינה שטרם מלאו לה 16 מעשים מגונים שלא בהסכמתה, והתייחס לג', שהיא קטינה שטרם מלאו לה 15, התייחסויות והצעות חוזרות המתמקדות במיניותה, למרות שג' הראתה לו שאינה מעוניינת בכך, ותוך ניצול יחסי חינוך".

סיפרה את שחוותה, והביאה למעצרו של המורה לריקוד

ב-22 באפריל התקבל במשטרה דיווח ממרכז בית לין אודות קטינה כבת 17 אשר התלוננה כי בהיותה כבת 15 הותקפה מינית בידי מורה לריקודים סלוניים אצלו למדה במסגרת חוג בעיר באר שבע. ב-26 באפריל נעצר החשוד, גרשון קונסטנטין, ובמהלך החקירה אותרו שלוש קטינות נוספות אשר על פי החשד הותקפו מינית בידי המורה, אם במגע פיזי, ואם באמצעות מסרונים. הנאשם מצדו, מכחיש את כל המיוחס לו מלבד נשיקה עם אחת מתלמידותיו. בתום החקירה הוגש כנגדו כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה