10 נעצרו בימים האחרונים בחשד למעורבות בסכסוכים אלימים בחברה הבדואית

$(function(){setImageBanner('e80e6b9f-e089-4ddd-8eac-83ee9b86175a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

במסגרת המאבק הנחוש של המחוז הדרומי נגד תופעות אלימות מלווה בירי ושימוש בנשק הבלתי חוקי, נעצרו בימים האחרונים, במסגרת מספר מבצעים ממוקדים של המשטרה כ-10 חשודים בחשד למעורבות בסכסוכים אלימים בתוך החברה הבדואית

קרדיט דוברות המשטרה

במסגרת המאבק הנחוש שמנהל המחוז הדרומי נגד הפשיעה ואחזקת הנשק הבלתי חוקי, במטרה למנוע הסלמה של סכסוכים פליליים שונים במגזר, פשטו בימים האחרונים שוטרי מרחב הנגב בסיוע לוחמי מג"ב דרום על מתחמי בתים בפזורה ובעיר רהט בסמוך לביתם של משפחות המעורבות באירועי אלימות ירי בכלי נשק בלתי חוקיים.

הפשיטה הראשונה נעשתה בעקבות אירועי ירי וסכסוך בין משפחות על רקע פלילי שאירעו בשכונה 2 בעיר רהט, בה פשטו כוחות בילוש תחנת רהט, לוחמי יס"מ נגב ומג"ב דרום, על מתחמי בתים בשכונה ועצרו 5 תושבי המקום, בשנות ה-20 וה- 30 לחייהם, בחשד למעורבותם באירועי אלימות וכאשר על פי החשד תיכננו בהמשך לפגוע ולהצית בתים וכלי רכב במסגרת סכסוך בין שתי משפחות בעיר. מעצרם של כלל החשודים הוארך אתמול על ידי בית משפט השלום בבאר שבע.

במסגרת פעילות נוספת שבוצעה לאיתור חשודים המעורבים באירוע ירי בשכונה 20 בעיר רהט שאירע ביום שני בערב ובמהלכו נפצעו 3 תושבי העיר, נעצר אתמול בערב תושב העיר בשנות ה-20 לחייו ובסיום חקירתו בתחנת רהט הובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרו.

במהלך פעילות נוספת של בלשי תחנת שגב שלום בשיתוף לוחמי מג"ב דרום, פשטו אתמול הכוחות על מתחמי בתים בפזורת אלעזזמה ועצרו 4 תושבי המקום, בשנות ה-20 וה- 30 לחייהם, בחשד למעורבותם באירועי ירי וזאת במסגרת סכסוך על רקע פלילי בין 2 פלגים מאותה משפחה. בסיום חקירתם שמתנהלת בתחנת שגב שלום, העצורים הובאו היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

ממשטרת ישראל נמסר: "המחוז הדרומי מנהל מלחמה עיקשת, חסרת פשרות בתופעות של שימוש וירי באמל"ח בלתי חוקי הפוגעות בחיי אדם, ויפעל באפס סבלנות ובכל האמצעים הדרושים כלפי כל מי שיפעל באלימות או ינסה לפגוע בסדר הציבורי, על מנת להבטיח את שלום הציבור ולעמיד את העבריינים לדין זאת במסגרת תכנית העבודה "תחנות הכוח" שקבע מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן לחיזוק תחנות המשטרה והביטחון האישי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה