תקרית מטרידה בפארק משחקים בשכונה ג': "חנק אותה והצמיד אותה לרכב''

$(function(){setImageBanner('32a4ec43-6f04-468d-957c-74ef15044d6b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

סיירי יחידת "בראל" דיווחו ביום חמישי האחרון על אישה, אשר ככל הנראה הותקפה על ידי גבר אחר סמוך לפארק מרמלדה בשכונה ג'. עם זאת, טוענים חברי הסיירת כי המשטרה איחרה להגיע והחשוד נמלט ברכבו. ומה תגובת המשטרה למקרה? כל הפרטים בכתבה

צילום: דוברות המשטרה

אירוע חמור התרחש ביום חמישי האחרון בשכונה ג': סיירי יחידת "בראל", אשר עסקו בפעילות שוטפת במהלכה פטרלו ברחובות העיר, הגיעו עם רכבם לאזור שטח פארק "מרמלדה" שנמצא בסמוך לשכונה.

כאשר הגיעו הסיירים עם רכבם, זיהו האחרונים אירוע אלימות בו הבחינו באישה אשר נראה כי ''הוכתה על ידי בן זוגה, שחנק אותה והצמיד אותה לרכב'', כך לפי הסיירים. לאחר שירדו מרכבם, חצצו חברי הסיירת בכוח בין הזוג והציעו הגנה לאישה, שמצידה ביקשה לעזוב עם בן זוגה את המקום. חברי הסיירת, אשר לא היה בסמכותם לעכב את אותו התוקף ללא רשותה של האישה, העבירו דיווח למשטרת ישראל.

מרגע זה, החל להתפתח הסיפור המטריד בשני כיוונים שונים, כאשר כל צד מספק גרסה שונה להשתלשלות האירועים. ראשית, טוענים חברי הסיירת בשיחה עם באר שבע נט, כי ''לאחר הדיווח יצרנו קשר עם משטרת ישראל ונאמר לנו שתישלח ניידת לנקודת האירוע (וזאת לאחר שהרכב עם בני הזוג עזבו את המקום), לוחמינו המתינו לניידת שסוכם שתישלח לנקודת האירוע אך מעולם אינה הגיעה למקום וזאת בניגוד לטענת מוקד המשטרה''.

סיירת בראל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

עוד מסרו חברי הסיירת: ''אנו לא יודעים באיזה שלב אם בכלל תוחקר האירוע, אך מרגע פתיחת התלונה על ידינו לא נוצר קשר בשנית על ידי המשטרה, במידה והיו מתקשרים היו לוחמינו מעידים כי ראו בבירור תקיפה ומעשי אלימות. צר לנו שמשטרת ישראל בוחרת לא לשתף פעולה ולסיים את הבדיקה בצורה כזו שטחית, לנפגעי אלימות בתוך המשפחה/בין בני זוג יש קושי גדול לפרוץ החוצה, ולכן כאשר נתקלים באירוע כזה יש להושיט יד לעבר הנפגע בכדי לעזור לו לצאת ממעגל האלימות''.

פנינו אל משטרת ישראל על מנת לאמת את המידע אל מולם. מגורמים במשטרה נמסר למערכת באר שבע נט, כי ''עם קבלת הדיווח, הגיעו שוטרי תחנת באר שבע למקום ופתחו בסריקות. עוד נמסר כי הרכב עם המעורבים בתוכו אותר זמן קצר לאחר מכן. מבדיקת המשטרה עלה, כי הזוג אינם תושבי באר שבע, אלא מהעיר רחובות. עוד עלה מתחקור ראשוני של האירוע שמדובר בזוג מכרים, ולא עלה חדש לאירוע לפלילי. משם, שוחרר הזוג לדרכו בידי השוטרים. 

אז היכן למעשה נפל הדיווח אודות המקרה? האם אכן היה מדובר בתקיפה, או שמא באי הבנה? בשיחה סגורה עם גורמים במשטרה, הגיע לידי מערכת האתר כי אותה הבחורה, אשר הייתה באותה העת במצב שכרות, הוכנסה לרכב על ידי בן זוגה אשר ניסה להניע אותה מלהשתולל ברחוב. 

עם זאת, בשיחה עם פעילים שונים בסיירת ''בראל'' נטען כי הסיריים אשר היו בשטח, דיווחו כי על גרונה של האישה נראו סימני אלימות. לבסוף, טענו חברי הסיירת בפני באר שבע נט כי "מיותר לציין שאין לנו דבר וחצי דבר כנגד השוטרים, אלא כנגד המצב בו אנו נמצאים במחסור שוטרים בנגב, דבר אשר לא מאפשר להם למצות טיפולים באירועים עד תום''. 

פארק מרמלדה. קרדיט - עיריית באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה