תושב רהט נעצר בחשד לשוד תחנת דלק בצפון העיר - "אין לי כוח לעבוד"



תושב רהט כבן 26 נעצר בידי משטרת ישראל, בעקבות חשד למעורבותו בשוד שהתרחש בתחנת דלק בצפון העיר. בחקירתו סיפר כי שדד על מנת לשלם על סמים ועל דלק לרכבו

אקדח האוויר שנתפס על החשוד. קרדיט - דוברות מרחב נגב

הסתיימה חקירת השוד בתחנת הדלק בכניסה הצפונית לבאר שבע: כאמור, לפני כשבוע וחצי (16.6), התקבל דיווח סמוך לשעה 2 בלילה אודות אודות שוד בידי רעול פנים בתחנת דלק בכניסה הצפונית לעיר, בצמוד לשכונת רמות.

שוטרים מתחנת באר שבע הגיעו למקום ומתחקור ראשוני עלה כי באיומי כלי הנחזה כאקדח נלקח מהקופה סכום כסף לא ידוע. השוטרים סרקו את האזור ונפתחה חקירה בתחנת באר שבע ביחידה ללחימה בפשיעה החמורה.

במהלך החקירה נודעה זהותו של חשוד, תושב רהט בן 26 ומספר ימים לאחר מכן בוצע חיפוש בביתו. במהלך החיפוש נתפסו פריטים, אשר עפ"י החשד שימשו לביצוע השוד בהם אקדח אוויר. החשוד נעצר ובחקירתו הודה במיוחס לו וסיפר כי עשה זאת כי ''אין לו כוח לעבוד יותר ובשביל לשלם את הסמים והדלק לרכב''.

אתמול (א'), עם תום מלאכת החקירה הוגשו כנגדו כתב אישום ואף הוגשה בקשה למעצר החשוד עד תום ההליכים. רס"ר עמית גומס מהיחידה ללחימה בפשיעה החמורה הגיב על האירוע: ''אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל חשש לחיי אדם, מפגע בריונות או אלימות. מהירות הדיווח מסייעת במאבק הנחוש בפשיעה למען בטחון הציבור ואיכות חייו''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה