תושב רהט ניסה לרצוח את אחותו בשל רצונה לגור לבדה בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('7fe2dc7e-8dff-4134-9e0c-38f534187433','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

החשוד, ניסה לרצוח את אחותו במהלך ארוחה משפחתית, כל זאת בזמן שבן משפחה אחר מחזיק את אימה וגם - כיצד סכסוך בטיקטוק . הנה כל הפרטים >>>

קרדיט - דוברות מרחב נגב
משטרת ישראל מודיעה רשמית, כי היא סיימה את חקירתם של שני אירועים שונים של ניסיונות רצח בתוך המשפחה ברהט. שני המקרים הקשים, שהתרחשו במהלך החצי שנה האחרונה - הובאו לידי תחנת רהט שפתחה בחקירה.

האירוע הראשון התרחש בתחילת חודש יוני, אז התקבל במשטרת ישראל דיווח כי תושבת רהט בשנות העשרים לחיה נורתה בפלג גופה העליון ונפצעה באורח בינוני. שוטרי תחנת רהט הגיעו למקום, החלו בתחקור האירוע, איסוף ממצאים בזירה, וסריקות נרחבות אחר החשוד. בתוך כך, בתחנת רהט הוקם צוות חקירה מיוחד.

החשוד, תושב רהט בשנות ה-20 לחייו, אשר היה בבריחה אותר ונעצר כמה ימים לאחר מכן. הסיבות שהובילו את הצעיר לנסות ולרצוח את קרובת משפחתו מעלות שוב טענות קשות כלפי מעמד האישה בחברה הבדואית. כאמור, במהלך חקירת האירוע בידי צוות החקירה המיוחד של תחנת רהט עלה כי החשוד, אחיה של הקורבן, נטל אקדח וירה בה בזמן שהייתה בחצר הבית ועזרה בהכנת סעודה לרגל חזרתה וזאת לאחר שמספר שנים התגוררה בגפה בבאר שבע וסירבה לחזור לגור בחיק המשפחה ברהט.

עוד עלה מהחקירה כי בן דודו של החשוד, תושב רהט כבן 20, אחז באימה של הקורבן על מנת שלא תפריע ותמנע את מעשה הירי בקורבן. הירי לעבר הבחורה הופסק לאחר שאירע מעצור באקדחו של החשוד. אז, בהתערבות אחיותיה ואימה הבריחו אותה לבית אחר בעודה פצועה.
בן הדוד נעצר גם הוא כמה ימים לאחר המקרה. וכעת, עם תום מלאכת החקירה, ביום רביעי האחרון הוגשה הצהרת התביעה בדבר כוונתה להגיש כתב אישום כנגד החשוד בן הדוד. מהמשטרה נמסר, כי כנגד החשוד המרכזי בירי הוגשה אמש (ה') הצהרה דומה.

בית המשפט המחוזי באר שבע צילום ארכיון

מקרה אחר בנו התבצע ניסיון לרצח התרחש בחודש שעבר - במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות אירוע ירי לעבר רכב ברהט, שכתוצאה ממנו נפצע בראשו תושב רהט כבן 20 באורח בינוני. שוטרי תחנת רהט הגיעו למקום, החלו בתחקור האירוע, איסוף ממצאים בזירה, וסריקות נרחבות אחר החשודים.

הוקם צוות חקירה מיוחד אשר הביא למעצרם של 3 חשודים, בני משפחה, בחשד לניסיון רצח וחבלה בכלי רכב. במהלך החקירה עלה כי מקורו של האירוע בסכסוך שהתגלע בין המעורבים, כולם בני משפחה, וזאת על רקע ויכוח בשידור חי ברשת החברתית טיקטוק. אז עפ"י החשד ארבו החשודים לשני הקורבנות וביצעו לעברם ירי. כאמור, החשודים נעצרו. מעצרם הוארך מעת לעת והוגשה כנגדם הצהרת התביעה בדבר כוונתה להגיש כנגדם כתב אישום בגין המיוחס להם. מעצרם הוארך עד יום א' 6.11

רפ"ק יוסי שרפי, קצין החקירות והמודיעין של תחנת רהט שהייתה אמונה על שתי החקירות: ''מדובר באירועים חמורים ביותר של נסיון ליטול חיי אדם תוך שימוש ברף אלימות בלתי נתפס.
מיד עם קבלת הדיווחים פעלנו במגוון כלים העומדים לרשותנו לאיתור החשודים, הרחקתם מהמרחב הציבורי ומיצוי הדין כנגדם''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה