שני תושבי באר שבע נתפסו עם אקדחים ולבנת חבלה; החשד - היו בדרכם לחיסול



משטרת ישראל מודיעה לפני זמן קצר על מעצרם של שני תושבי העיר, אשר חשודים כי היו בדרכם לפגוע באדם אחר בדימונה. ברכבם נתפסו לבנת חבלה ואקדחים

הרכב בו נעצרו החשודים. קרדיט - דן בונבידה, חדשות הדרום 24משטרת ישראל מודיעה לפני זמן קצר, כי היחידה המרכזית של מרחב נגב סיכלה הבוקר (ב') ככל הנראה את חיסולו האפשרי של תושב האזור. בתוך כך, שני תושבי באר שבע נעצרו ונלקחו לחקירה.

כאמור, במסגרת פעילות ממוקדת של בלשי ימ"ר נגב בסיוע שוטרי יס"מ נגב ושוטרי זרוע החטיבה לבט"פ אשר נערכה בנגב, כחלק ממבצע האכיפה עליו כתבנו מוקדם יותר, עצרו לפנות בוקר הכוחות רכב לבדיקה בכביש 25 בסמוך לדימונה ובו חשודים תושבי העיר באר שבע בשנות ה-20 וה-40 לחייהם.

במהלך החיפוש שבוצע ברכב נתפסו מטען חבלה מוכן להפעלה, אקדח מסוג ברטה ומחסנית עם תחמושת. עפ"י החשד המטען היה מיועד לפגוע בגורמים אחרים. בתום החיפוש החשודים הועברו לחקירה בימ"ר נגב, ועל בסיס חומר הראיות לכאורה שייאסף כנגדם, הם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להארכת מעצרם.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

קרדיט - דוברות מרחב נגב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה