ראשי הרשויות במרחב הנגב במסר לתושבים



החרפת המציאות הביטחונית בימים האחרונים הובילה להתכנסות ראשי הרשויות במרחב הנגב יחד עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', במטרה להרגיע את הרוחות במרחב.

מוביל שיתופי פעולה בנגב - ניר זמיר ביקור שר הביטחון בני גנץ עם ראשי הרשויות בדרום בליקית

בשעות האחרונות התכנסו ראשי כלל הרשויות במרחב הנגב התכנסו במטרה להעביר מסר חשוב להרגעת הרוחות והשבת הסדר במרחב על כנו. לאחר ההתכנסות פורסם מכתב משותף בעברית ובערבית הקורא לציבור להרגיע את רוחות ולפעול בנחישות להחזרת הסדר על כנו. במכתב פנו ראשי הרשויות לציבור במרחב הנגב והעבירו מסר ברור של גינוי האלימות:

"אנו, כלל ראשי הרשויות במרחב הנגב, מגנים בחריפות זריקות אבנים, חסימת כבישים, תקיפת אזרחים, וכל סוג של אלימות. אנו קוראים להרגיע את הרוחות ולפעול בנחישות להחזרת הסדר על כנו. מרחב הנגב הוא מרחב משותף לכלל תושביו, ורק על ידי שיתוף פעולה ושמירה על יציבות ושגרת חיים נוכל להביא לידי שגשוג האזור.

אנו דורשים מממשלת ישראל להפעיל בדחיפות תוכנית מקיפה שתטפל בשמירה על הסדר הציבורי ובאתגרי האזור".

הרשויות שלקחו חלק בהתכנסות: באר שבע, דימונה, רהט, חורה, בני שמעון, לקיה, תל שבע, להבים, ירוחם, אופקים, אלקסום, רמת נגב, ערערה, כסייפה, מיתר, שער הנגב, שגב שלום ומרחבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה