צפו: 3 אחים מהפזורה נעצרו ליד להבים, שוטרים תועדו מכים אחד מהם



מעצר של שלושה אחים על כביש 31 בסמוך ללהבים אמש, נגמר בתיעוד של בלשי משטרת ישראל מכים ועוצרים את מה שנראה כאחד מהחשודים. המקרה הועבר לחקירת מח"ש

קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')משטרת ישראל נלחמת ללא הפסקה כנגד תופעת החזקת הנשק והירי הבלתי חוקי בדרום. אמש (ב'), עצרה המשטרה בסמוך ללהבים - שלושה אחים כשברשותם 5 אקדחים, תחמושת, מחסניות ואמל"ח.

במה שהוגדר ''פעילות התקפית'' של שוטרי תחנת עיירות שבוצעה לאחר קבלת מידע מודיעיני,  באזור הפזורה הבדואית סמוך לכביש 31 ליד היישוב להבים, פשטו הבלשים על מתחם בית בו מתגוררים שלושה אחים, ונתקלו בהתגודדות והמולה. על פי ההערכה הסיבה לכך היא ככל הנראה על מנת שיוכלו החשודים להבריח מהמתחם כלי נשק בלתי חוקיים.

אחד החשודים החל להימלט כשברשותו תיק, ובעת מרדף בעקבותיו, זיהה אחד השוטרים כי מכניס את ידו לתיק, וביצע ירי באוויר שהרתיע את החשוד וגרם לו לשמוט את התיק, והוא נעצר. בחיפוש שנערך בתיק, אותרו 5 אקדחים כשחלקם טעונים ועם תחמושת.

הנשק והתחמושת שנמצאו על החשודים. קרדיט - דוברות המשטרה

בנוסף לכך, אחד מהחשודים איים על השוטרים כי יפגע בהם באמצעות נשק חם והחל להימלט, ומחשש שיממש את איומו באמצעות נשק נוסף שנמצא ברשותו או במתחם, הוא נעצר ע"י שוטרים נוספים שהשתלטו עליו. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות תועדו הבלשים ברגע המעצר, כשהם מכים ואוזקים את אחד החשודים על הרצפה. התיעוד השנוי במחלוקת הוביל לפתיחתה של חקירת מח"ש כנגד השוטרים.

בתוך כך, כלל החשודים הועברו לחקירה בחשד להחזקת נשק ואמל"ח, וכן בחשד לאיומים על חיי השוטרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה