צפו: כוחות מג"ב החרימו משאיות לקבלן מהנגב שהיה חייב מיליונים



כוחות של יחידת מג"ב בשיתוף עם משרדים ממשלתיים שונים - ביצעו אכיפה באיזור הנגב, בין היתר כנגד קבלן מחורה אשר היה חייב מיליונים

קרדיט - מג"ב

אתמול פעלו לוחמי זרוע רותם של החטיבה לבטחון פנים במג"ב בשיתוף פעולה עם המרכז הממשלתי לגביית חובות וקנסות נגד חשוד תושב חורה החייב מיליוני שקלים למדינת ישראל בגין תיקי הוצאה לפועל, כונס נכסים והונאה של רשויות המדינה בתחום המיסים, החברות והתעבורה.

במהלך המבצע הכוחות איתרו וחילטו 5 משאיות "פולטריילר" (משאיות ועגלות) בשווי כולל של 4.4 מיליון שקלים מקבלן עבודות מחורה. המשאיות שחולטו במהלך עבודתן אותרו ע"י הכוחות בכבישי הדרום תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. 3 משאיות אותרו באתר ההטמנה באזור דימונה, אחת אותרה בשטח הסמוך למטמנה, ואחת אותרה בחורה לאחר שהנהג קיבל עדכון על הפעילות וניסה להימלט ולהעלים את המשאית והעגלה.

המשאיות והעגלות חולטו על ידי בעלי תפקיד מוסמכים מטעם רשות האכיפה והגבייה. ממג"ב נמסר: ''מדובר בפעילות משמעותית והתקפית בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות האכיפה. לוחמי משמר הגבול ימשיכו לפעול כנגד העבריינים לשמירה על ביטחון האזרחים''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה