צפו: חבר הכנסת החדש הגיע לבן גוריון, והנציח את זכר הנרצחים בפיגוע באריאל



חבר הכנסת הנכנס ממפלגת עוצמה יהודית, אלמוג כהן - הגיע הבוקר לאוניברסיטת בן גוריון על מנת להנציח את זכר קורבנות הפיגוע אמש באריאל. צפו בתיעוד

אלמוג כהן ושמעון טובול, הבוקר. קרדיט - ארנולד נטייב

יממה לאחר הפיגוע המתועב באריאל, במהלכו נרצחו שלושה אזרחים בידי מחבל בן 18 - הבוקר (ד') הגיע חבר הכנסת הנכנס מאופקים, אלמוג כהן אל אוניברסיטת בן גוריון על מנת להדליק נרות ולהנציח את הנרצחים. 

כהן הגיע למרכז האקדמי יחד עם חבר מועצת העיר, שמעון טובול וכשלצידם כמה עשרות סטודנטים - הדליקו יחדיו נרות זיכרון והתפללו לזכרם של הנרצחים. כאמור, האירוע המרגש הגיע פחות מיממה בלבד לאחר הסערה סביב רצונה של הסטודנטית, קלרה בן שושן, להדליק נרות לזכר הנרצחים וסירובה של האוניברסיטה בטענה כי מדובר ב"אירוע פוליטי".

הבוקר אמרה קלרה: ''היום אנחנו מרוצים שהאוניברסיטה אישרה לנו לקיים את פינת הזיכרון, אז היום אנחנו יכולים להדליק נרות לזכרם ולזכור אותם. זה נעשה בצורה מכובדת וראויה ואתמול זאת היה ממש בהשפלה. התחושה אתמול הייתה שאני 'זרה ולא אמורה לחיות פה ביהדות וציונות'. כשביקשו ממני לחצות את הכביש, זה היה מבחינתי בדבר הכי גרוע ששמעתי מצד האוניברסיטה אבל אני שמחה שהם תיקנו את העוול''. עוד הוסיפה קלרה - ''אני חושבת שהדברים הובהרו והם לא ייקרו עוד פעם''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה