צפו: הגיעה לבקר חברה בנווה זאב, ורכבה נשדד



באירוע חמור שהתרחש בשבוע שעבר, הגיעה תושבת באר שבע אל חברתה בשכונת נווה זאב. במהלך הביקור הקצר שארך כרבע שעה הספיק פורץ אלמוני לשדוד את תכולת רכבה. האם מדובר בפושע סדרתי?

החשוד בפריצה. קרדיט - צילום פרטיהגיעה לבקר את חברתה וגילתה שנשדדה: אירוע מצער במיוחד קרה בשבוע שעבר לתושבת העיר, אשר נשדדה בידי פורץ אלמוני.

כאמור, בתאריך ה-17.3, הגיע ירין ועקנין, תושבת באר שבע בת ה-29 אשר מתגוררת בשכונה ט', אל חברתה ברחוב פיכמן בשכונת נווה זאב. אל באר שבע היא הגיעה לאחר שבילתה בתל אביב, ובהגיעה לעיר, החליטה ירין לבקר את חברתה הקרובה. 

בשיחה עם באר שבע נט, היא מספרת כי לא האמינה שבעקבות ביקור כל כך קצר, היא תמצא עצמה במרכזו של שוד מצער: "באותו היום מיהרתי לצאת מהבית שלי, והחלטתי להשאיר כמה דברים יקרי ערך שהיו ברשותי בבגאז' של האוטו. זה משהו שאני תמיד עושה, למרות שעכשיו אני מבינה שזה לא הכי נכון לעשות". עוד היא מספרת - "כשחזרתי לקראת הלילה לבאר שבע, חברה שלי התקשרה אליי שאני אבוא אליה הביתה בנווה זאב''.

לאחר ישיבה קצרה אצל חברתה, החליטה ירין לנוסע הביתה. היא רק לא ציפתה שבמקום זה היא תבלה את הלילה בתחנת משטרה - ''הלכתי רק לרבע שעה, וכשחזרתי אל הרכב, שמעתי הדף של חלון מנתפץ. כשהגעתי ראיתי שהחלון של בגאז' הרכב שלי שבור, וזה היה נראה לי סופר מוזר. אמרתי אולי זה אחד השכנים בטעות התנגש בי או משהו. לא חשבתי שהשמשה מאחורה תהיה שבורה בגלל פריצה, כי מי פורץ מאחורה לרכב בדרך כלל?."

מה עשית שגילית שפרצו לך לרכב?

''קודם כל ממש נבהלתי. היו לי ברכב פריטים שהיו מאד יקרים לליבי, ופתאום גיליתי שזהו - הם נגנבו ממני. לאחר מכן חייגתי למשטרה (שהגיעו דווקא ממש מהר). השוטרים לקחו תביעות אצבע ובהמשך נחקרתי". 

ירין טוענת, כי עצם העובדה שפרצו לרכבה דווקא מצידו האחורי, עורר את חשדה שאולי מישהו עקב אחריה. אמנם טרם ברורה סיבת הפריצה, אך בפוסט שפרסמה מספר ימים לאחר מכן בפייסבוק, התברר לה כי אולי מדובר פורץ סדרתי - "כמה ימים לאחר מה שקרה, העלתי את הסרטון בדף שלי, וביקשתי את עזרת הציבור במציאת הפורץ. לאחר מכן, פנו אליי כמה מתושבי הרחוב שסיפרו לי שגם אליהם פרצו. משם גם עלה החשד שאולי מדובר באירוע סדרתי".

מעבר לכך, גם תחושת הביטחון (הרופף גם ככה) של ירין נפגעה קשות בעקבות האירוע - "יש פה מציאות בעייתית. לא ישנתי כל הלילה, ובימים שלאחר מכן חשבתי שעוקבים אחריי. אמרתי לעצמי - מה הסיכוי? שמכל הרכבים ברחוב דווקא אליי יפרצו, ובדיוק ביום ששמתי חפצים חשובים מאחורה. מה גם, שהוא פשוט הוא עמד שם בחנייה ללא הפרעה למשך הרבה זמן (כמו שניתן לראות בסרטון). אני עכשיו באובססיה קשה לחפצים שלי''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה