צפו בתיעוד הבלעדי: הסתירו את פניהם עם צעיפים של הפועל ב"ש, שדדו באיומי סכין ונעצרו



שני תושבי הנגב, יחד עם תושב הצפון - שדדו באיומי סכין פיצוציה בבאר שבע כשלפניהם צעיפים של הפועל באר שבע. בהמשך שדדו עוד תחנת דלק ואף גנבו אוטו, עד שנעצרו על ידי שוטרי תחנת באר שבע הנחושים

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

כתב אישום הוגש לאחרונה כנגד שני תושבי הנגב ותושב הצפון, בו נטען כי השלושה שדדו באותו הלילה מספר בתי עסק באיזור באר שבע והסביבה. את מעשי השוד עשו באיומי סכין כשהם עוטים על פניהם צעיפים אדומים של הפועל באר שבע.

כאמור, האירועים התרחשו בלילה שבין ה-13 ל-14 בדצמבר האחרון, ''כאשר גמלה בליבם של השלושה ההחלטה לשדוד מספר עסקים באיזור הדרום'', כך לפי כתב האישום. לשם מימוש תוכניתם, הצטיידו השלושה בשק ענק, סכין, כפפות, צעיפים אדומים ופרטי לבוש כהים.

לקראת השעה 1 בלילה ולאחר שגנבו רכב אותו השאירו בחולות סמוך לכביש 31, הגיעו השלושה לפיצוציה באיזור מרכז הנגב בבאר שבע, ובאיומי סכין שדדו את המקום ואת העובד המבוהל. לאחר שהאחרון לחץ על לחצן המצוקה והאזעקה החלה לעבוד, נמלטו השלושה עם שלל בגבוה 5,000 ש"ח.  

לאחר שנמלטו מן המקום, המשיכה הכנופייה צפונה אל כיוון מושב עוזה. שם, בהגיעהם לתחנת דלק במקום, נכנסו אל תוך חנות הנוחות ושדדו תכולה ומזומן בשווי כולל של 12,620 ש"ח. על פי כתב האישום, לא שם נגמר הלילה עבור השודדים, שכן בהמשך הם הגיעו לתחנת הדלק הסמוכה ללקיה, ובאיומי סכין שדדו את תכולת חנות הנוחות ונמלטו מהמקום עם סחורה בגובה של 3,393. 

עם קבלת הדיווח על האירועים, שוטרי תחנת באר שבע פתחו בחקירה תוך שימוש באמצעי חקירה גלויים וסמויים. הצוות הצליח להתחקות אחר הכנופייה האלימה ועצר אותם. בסיומה של החקירה שנוהלה בתחנת באר שבע הוגש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום בבאר שבע עם בקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. מי שעקב אחר החקירה מקרוב הוא נצ"מ שלומי דראי, מפקד תחנת באר שבע הנכנס שבסביבתו טוענים כי הביא מה שמוגדר כ''רוחות של שינוי לעיר כולה''. 

עם תפיסתם של השלושה טען דראי: ''כל תופעת אלימות תטופל באפס סבלנות ובאופן מהיר במטרה לאתר חשודים מעורבים, לעצרם ולמצות עימם את הדין. תחנת באר שבע תשקיע את כל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למגר תופעות מסוג זה באופן נחוש וחסר פשרות במטרה לחזק את תחושת הביטחון בעיר באר שבע וסביבתה''.

בכתב האישום נטען כנגדם, כי אחד הנאשמים נהג ברכב למרות שלא הוציא רישיון מעולם, בעוד השני ביקש מבת זוגתו שתעיד עדות שקר במשטרה לטובתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה