צעירה הותקפה בהפגנות סמוך לאוניברסיטה



לפני כחצי שעה, במהלך ההפגנות בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון, סטודנטית פעילת ״קומי ישראל״ הגיעה במטרה לתעד את האירוע ובמהלך השידור הותקפה על ידי מפגינים פעילי ימין.

צילום: וועד ההצלה, בתמונה מפגינים עם דגלי ישראל

נוי, סטודנטית פעילת ״קומי ישראל״ הגיעה להפגנה בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון במטרה לתעד את ההפגנות. מצד אחד הפגנה למען תמיכה בממשלה אליה הצטרפו גם פעילי ימין קיצוני, ומנגד הפגנה נגד מדיניות הממשלה בה הונפו דגלי אש"פ. במהלך השידור, מפגינים פעילי ימין קיצוני התאספו סביבה, קיללו ואיימו לפגוע בה. כוחות מג"ב שהיו במקום הגנו עליה ופינו אותה לניידת.

״הגעתי למקום בשביל לתעד את האירוע, הלכתי לתעד אותו משני צידי ההפגנה. ברגע שסיימתי לצלם בצד 'הפלסטיני' עברתי חזרה לצלם את ההפגנות בצד השני, שם הותקפתי על ידי מפגינים". מספרת נוי. "הרגשתי סכנה ממשית לחיי. אם לא היו מקיפים אותי 5 שוטרי מגב לא הייתי יוצאת משם בחיים, היה בחור שממש כבר העיף את היד לכיוון שלי״.

עד במקום האירוע מספר: ״מאות מפגינים התקהלו סביבה וחסמו אותה משני הצדדים של הכביש, קיללו, צעקו, ירקו ואיימו עליה, עד שאיש מג"ב חילץ אותה״

תנועת הצעירים "קומי ישראל" היא תנועה שהוקמה בעקבות מחאת בלפור. התנועה היא תנועת שטח פוליטית של צעירים הפועלת לשינוי והשפעה על החברה הישראלית ומקבלי ההחלטות, מתוך אמונה שמעורבות פוליטית של אזרחים מחזקת את הדמוקרטיה ומשנה את המציאות.

תיעוד התקיפה: (החל מדקה 26)

https://www.facebook.com/watch/live/?v=316628856494021&ref=watch_permalink

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה