פרסום ראשון: במד"א מתכננים לפתוח תחנות שירות נוספות בבאר שבע



ממידע שהגיע לבאר שבע נט עולה, כי בתקופה הקרובה צפויות להיפתח שתי תחנות נוספות של מגן דוד אדום בבאר שבע. אז האם זה יזרז את הטיפול באופן משמעותי ואיפה הן ייפתחו? כל הפרטים בכתבה

קרדיט - מד"א

האם בקרוב זמני הטיפול של מד"א בבאר שבע יתקצרו באופן משמעותי? ממידע שהגיע לידי באר שבע נט, אנחנו מפרסמים כאן לראשונה כי בקרוב צפויות להיפתח שתי תחנות שירות נוספות של מד"א בבירת הנגב.

על פי המידע, שכבר אושר בידי גורמים במד"א - בשנה הקרובה צפויים בארגון לפתוח מוקדי שירות נוספים בשכונות נחל עשן ושכונת הפארק בעיר. על פי גורמים במד"א, הצפי לפתיחת התחנות הוא בשנה הקרובה, ועל פי הערכת הגורמים המקצועיים, זמני ההגעה של ניידות טיפול נמרץ לקריאות שונות יצומצמו באופן משמעותי.

נכון להיום, בבאר שבע קיימת תחנה מרכזית אחת, ברחוב סוקולוב בשכונה א' בעיר. במשך שנים רבות, עם התרחבות הבנייה בבאר שבע וגדילתן של השכונות ושל באר שבע כולה - עלה הצורך בתגבור הכוחות בשטח. נכון להיום, קיימת תחנת שירות נוספת ברחוב שד' הערים התאומות 20 בשכונת רמות, ובה יש אמבולנס וכוננים שפועלים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. 

בנוסף להקמת שתי התחנות החדשות, לאחרונה אף הגישה מד"א בקשה רשמית לעיריית באר שבע להקצאת שטח חדש עבור אותה תחנת "הזנק" ברמות. על פי הבקשה, שאושרה ללא התנגדות, צפויים במד"א לקבל שטח ברחוב צה"ל בשכונה לתקופה של 25 שנה.

פרוטוקול ועדת הקצאות ובקשת מד"א. קרדיט - עיריית באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה