פנינה פחימה עוברת צד ומתפקדת לליכוד



פנינה פחימה מי ששנים הייתה חברת מפלגת העבודה הודיעה על החלטתה להתפקד לליכוד "רק מנהיג חזק יכול לשמור על האינטרסים הביטחוניים שלנו" על עזיבת העבודה אמרה: "לשים מספר שבע אדם שלא עומד בצפירה ביום הזיכרון לחללי צה"ל וביום הזיכרון לנפגעי השואה, זה מצמרר"

פנינה פחימה (66) חברת מועצת העיר (״דרך חדשה״), יו"ר ועד עובדי מחוז דרום של קופ"ח כללית, מנכ”לית האגודה השיתופית של עובדי ‘שירותי בריאות כללית’ וכן מי שמילאה תפקידים בכירים רבים כדירקטורית במועצת הביטוח הלאומי, בוועד האולימפי ובחברה לתרבות ולספורט של ההסתדרות ובחברת בינ''ה, הודיעה על מעבר לליכוד.  

פחימה כאמור הודיעה כי לאחר שנים שהייתה חברת מפלגת העבודה החליטה לעבור צד ולהתפקד לליכוד, לדבריה: "הייתי כל חיי חברת מרכז מפלגת העבודה, החלטתי לעבור לליכוד, אני חושבת שהיום כל אזרח במדינת ישראל צריך להבין, אל לנו להחליף מנהיג, ביבי דאג להביא למדינת ישראל 9 מליון חיסונים ובכך לחסן 4 מליון איש ואני שאני באה ממערכת הבריאות, אני יודעת בדיוק את המשמעותיות של למנוע כמה שיותר מקרי הדבקה קשים ולמנוע הצפה בבתי החולים". עוד הוסיפה פחימה: "רק מנהיג חזק יכול לשמור על האינטרסים הביטחוניים שלנו, אחד שיעמוד בפני כל האתגרים שיצוצו, אני מאמינה שרק הוא יכול לעמוד ולהביא אותנו למקום מבטחים". 

למה עזבת את מפלגת העבודה? "השיקול שלי לעזוב את מפלגת העבודה היה ההתגוששויות שהתנהלו בתקופה האחרונה בתוך המפלגה והפריימריז האחרון, לשים מספר שבע אדם שלא עומד בצפירה ביום הזיכרון לחללי צה"ל וביום הזיכרון לנפגעי השואה, זה מצמרר וזה בעצם הביא אותי למצב שאני כבר לא מחוברת למפלגה הזאת, אם חברי מפלגת העבודה בחרו דמות כזאת מקום שבע אני לא שם". 

מי שקיבלו בברכה את פנינה פחימה הם יו"ר מועצת הסניף וסגן ראש עיריית באר שבע שמעון בוקר, יו"ר סניף הליכוד הרווה מימון וחבר מפלגת הליכוד ומנהל הקאנטרי קלאב בב"ש, יוסי בננו שאמר: "את פנינה אני מכיר מילדות היא הייתה בעבודה, אני בליכוד, אבל הכבוד תמיד שרר ביננו ,השורשים של פנינה הם השורשים שלנו. אני חושב שפנינה תוסיף לנו כוח אדיר, כוח נשי, המעבר של פנינה הוא שובר שוויון". לדבריו הצטרף כאמור יו"ר סניף הליכוד הרווה מימון שברך את פנינה: "אנחנו מקבלים בברכה את הגברת פנינה פחימה, שמצטרפת אלינו לתנועת הליכוד, אני סמוך ובטוח שההצטרפות שלך תהווה לנו דחיפה קדימה והצטרפות של הרבה קולות, אנחנו יודעים שיש לך הרבה יכולות וכישורים". 

לסיום אמר יו"ר מועצת הסניף וסגן ראש עיריית באר שבע שמעון בוקר: "פנינה יקרה, סניף הליכוד בבאר שבע מקבל אותך בברכה, אין לנו ספק שאחת כמוך שמגיעה ממפלגת העבודה לסניף הליכוד זה עוצמה, זה כוח, זה שובר שוויון, זה המנדטים שחסרים לעשות את הליכוד על מלא, בלי תוספות, בלי רוטציות, אני חושב שהיום הליכוד קיבל מתנה ענקית". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה