סערה סביב תושב ב"ש לשעבר: תיעד עצמו מתעלל בחתול ומכה נער צעיר ברחובות ת"א

$(function(){setImageBanner('16d13a08-588d-44db-936f-9c41eedd242d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

הצעיר המתגורר בת"א ובמקור מבאר שבע תיעד עצמו בשבוע שעבר כשהוא מתעלל בחתול שלו. המשטרה מסרה כי פתחה חקירה בנושא כשבמקביל הצעיר נעצר ונחקר באזהרה במשטרה ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים

הצעיר בסרטון בו תועד כשהוא מתעלל בחתול שלו. תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

ביום ראשון (11.2) העלה צעיר תושב ב"ש לשעבר סרטון בו תועד כשהוא מתעלל בברוטאליות בחתול שלו בעודו מרים את החתול, זורק אותו לרצפה ומבצע בו אקטים מיניים.

בבוקר שלמחרת פרסום הסרטון שעורר הדים ברשתות החברתיות, התעוררה סערה גם מחוצה להן כאשר עשרות תלונות הוגשו נגד הצעיר בגין התעללות. במקביל שני ארגוני צער בעלי חיים החלו לפעול משפטית להוצאת החתול מידיו של הצעיר.

מתברר שאין זה המקרה הראשון בו תועד הצעיר כשהוא מעלה סרטונים בהם הוא מפגין חוסר רחמים כלפי חסרי ישע. בסרטון אחר מהשנה שעברה, תועד הצעיר בעודו מכה בחוזקה ובברוטאליות צעיר אחר וכל זאת למטרות של השגת צפיות ולייקים ברשת החברתית אינסטגרם.

בתגובה ראשונית שמסר תחילה הצעיר לסרטון המזעזע הוא טען כי: ״זה לא היה חתול אמיתי אלא צעצוע״, כאשר מהסרטון נדמה שלמרות טענותיו של הצעיר המתעלל, מדובר בחתול אמיתי שהולך בכוחות עצמו. מיד לאחר שהבין הצעיר שההסבר איננו משכנע דיו, שינה הצעיר את גירסתו וטען כי החתול שברשותו אינו מפחד מדברים מן הסוג הזה, בעודו מכחיש כי מדובר בהתעללות.

לאחר שהבין את גודל הסערה, העלה הצעיר סרטוני תגובה למקרה בעמוד האינסטגרם שלו ובהם ניסה להסביר את אשר אירע בסרטון: "בסרטון רואים אותי כביכול מתעלל בחתולה שלי ואכן בסרטון זה לא נראה טוב במיוחד, אך חשוב לי להסביר כי אני אוהב לשחק כל היום עם החתולה שלי שהינה בעלת מרץ ואנרגיות. היא אוהבת אותי ואני אותה וכיף לה איתי", כשבמקביל לדבריו הוא נצפה מלטף את החתולה שלו. עוד הוסיף הצעיר: "אני אדם שלא מתעלל בחיות מחמד, לא התכוונתי להתעלל ואני אוהב חיות ולצחוק איתן עוד מגיל קטן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה