סורוקה: עוד רופא מקומי נשלח על מנת לספק סיוע באוקראינה



פרופ' לאוניד ברסקי, מנהל מחלקה פנימית ו' בסורוקה, הצטרף לצוות אשר טס לספק סיוע למדינה המזרח אירופאית. המטרה - להקים בית חולים במערב המדינה

ברסקי (מימן) יחד עם המשלחת. קרדיט - סורוקה

בית החולים "סורוקה" מודיע הבוקר (ג'), כי אחד מטובי בניה מצטרף לעשרות הרופאים אשר כבר נשלחו לאוקראינה, זאת במטרה לסייע לתושבי המקום אשר נפגעו בזמן המלחמה המדממת.

בהודעה שהוציא בית החולים נמסר, כי פרופ' לאוניד ברסקי, מנהל מחלקה פנימית ו' בסורוקה, ייצא כנציג המרכז הרפואי וכללית במשלחת הישראלית, המקימה את בית חולים שדה "כוכבי מאיר" במערב אוקראינה. כאמור, בית החולים, הכולל צוותים רפואיים מכלל מערכת הבריאות הישראלית, יעניק טיפול לפליטי המלחמה ויכלול חדרי לידה, מחלקות אשפוז למבוגרים וילדים, מעבדה ואמצעי דימות.

"אני גאה לייצג את המרכז הרפואי סורוקה על כל עובדיו במשלחת חשובה ומצילת חיים זו", אומר פרופ' ברסקי, "במשך כשנתיים נלחמנו יחד במגיפה עולמית וכעת הזמן לסייע במלחמה אחרת".

ברסקי יצטרף לעשרות המתנדבים ואנשי הרפואה הישראלים שכבר נמצאים במדינה. אנחנו כאן בבאר שבע נט, הבאנו לכם בשבוע האחרון את סיפורם של שניים מן המתנדבים - איתן אוזן, אשר טס אל המדינה כמתנדב במערך העזרה של ארגון "איחוד הצלה". בראיון עימו, סיפר אוזן על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו, ועל המפגש עם תושבי אוקראינה. 

כמו כן, ערכנו במערת האתר ראיון עם ד"ר אסף טוקר, תושב עומר, אשר נשלח אל גבול אוקראינה מולדובה, במטרה לספק עזרה רפואית לפליטי המלחמה. בראיון עימו שיתך טוקר במחשבותיו, ונתן לקוראים הצצה קטנה על הזוועות שגובה המלחמה.

ד"ר טוקר ופליטה אוקראינית. קרדיט - Ilanit Turgeman Zaltsgendler

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה