סוף העונה הגיעה: קרוב לטון סמים הושמדו על ידי המשטרה בנגב



בפעילות מבצעית שנערכה באזור הנגב, הצליחה המשטרה לחשוף מספר חממות סמים ענקיות במיוחד. כלל הסחורה הושמדה ובמשטרה מגדירים את המבצע כמוצלח במיוחד - ''חשוב לנו נורא שמי שמאתר גידולים כאלו יתקשר למוקד 100''

קרדיט - דוברות מרחב נגבהפעילות המבצעית ׳סוף עונה' להשמדת חממות סמים בשטחי האש של צה״ל בדרום נמשכת. השבוע, נתפסו והושמדו כטון וחצי גידולי קנאביס מהם כ-900 ק"ג מוכנים להפצה. כאמור, פיקוד הדרום של צה״ל, משטרת ישראל והסיירת הירוקה יצאו בשבוע שעבר למבצע משותף להשמדת חממות סמים בשטחי האש של צה״ל במספר מוקדים נרחב בדרום הארץ.

כבר במסגרת השבוע הראשון למבצע הושמדו מעל ל-200 חממות סמים בשטחי האש. הפעילות נערכת בשיתוף פעולה הדוק של פיקוד הדרום, משטרת ישראל והסיירת הירוקה מתוך הבנה כי שיתוף הפעולה בין הזרועות הביטחוניות במרחב הוא זה שיביא לתוצאות יעילות בשטח. הפעילות היא חלק ממאמץ קבוע ומשותף של זרועות הביטחון במרחב למיגור הפשיעה בשטחי האש של צה״ל. המאמץ כולל מבצעים שבועיים להשמדת חממות הסמים בשטחים אלו.

בפעילות שנערכה השבוע בידי לוחמי ומפקדי צה״ל מטעם פיקוד הדרום, שוטרי יס"מ נגב, ימ"ר נגב, יחידת מג"ן ולוחמי מג"ב - אותרו ונתפסו כטון וחצי קנאביס מהם כ-900 ק"ג שאותרו ב 5 מתקני ייבוש מוסלקים במערות ורשתות הסוואה כשהם מוכנים להפצה.

פקד מתי צרפתי סגן מפקד יס"מ נגב

מדובר בהמשכה של פעילות התקפית כנגד נגע הסמים המסוכנים בשילוב זרועות עם צה"ל וגורמי אכיפה נוספים. בצד זאת אנו פונים לציבור, חשוב לנו נורא שמי שמאתר גידולים כאלו יתקשר למוקד 100 ואנחנו נגיע להשמיד.
יש לזכור שצריך להזהר, לא להתקרב ולהחשף לסכנה הנשקפת מהמגדלים שבסופו של דבר הם עבריינים, ולהשאיר את הטיפול בידי המשטרה והרשויות המוסמכות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה