נשיא אוני' בן גוריון: "חשפנו תא איסלאמיסטי שאיים על סטודנטיות"



נשיא אוניברסיטת בן גוריון, פרופ' דניאל חיימוביץ', סיפר הבוקר באירוע שבתרבות כי התא שנחשף איים על סטודנטיות בדואיות אשר לא התלבשו "בצניעות" לטענתן

ממש מתחת לאף: נשיא אוניברסיטת בן גוריון פרופ' דניאל חיימוביץ חשף הבוקר (ש') לעיתונאי רועי כ"ץ באירוע שבתרבות, כי לאחרונה נחשף תא איסלאמיסטי באוניברסיטה שפעל כמשמרות צניעות ואיים על סטודנטיות וסטודנטים.

כאמור, במהלך האירוע התבקש חיימוביץ' להתייחס לנושא החמור וסיפר, כי התא כלל 3 סטודנטים אך סירב לענות האם הסטודנטים המאיימים עדיין לומדים באוניברסיטה.

בהמשך, סיפר פרופ' חיימוביץ' - "כשגילינו זאת נחרדנו, יהודים וערבים כאחד. הם צילמו סטודנטיות בדואיות ושלחו את התמונות חזרה לחמולות שלהם, כדי שיבחנו האם הן צנועות דיו".

כמו כן, טען חיימוביץ' כי לצורך טיפול בנושא הובאו גברים מהמגזר שיסייעו בטיפול התא. כמו כן, טרם ברור אילו צעדים ננקטו כנגד הסטודנטים והאם הוגשה כנגדם תלונה, אך נשיא האונ'י טוען כי העניין טופל בידי הנהלת הקמפוס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה