מתקפת עקרבים חריגה בנגב: 5 בני אדם נעקצו, בהם גם פעוטה



צוותי מד"א בדרום ובהרי יהודה טיפלו בחמישה מקרים של עקיצת עקרב, בהם פעוטה במצב בינוני והשאר במצב קל

עקרב שנצפה בבית בנווה נוי

תקופת הקיץ נמצאת בשיאה, ואיתה גם תופעות הלוואי - לפעמים הקטלניות. אמש בשעות הערב והלילה, התקבלו לא פחות מחמש קריאות למוקד מד"א בדרום, זאת בעקבות מספר בני אדם שנעקצו מעקרבים.

אמש בשעה 21:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על פעוטה שנעקצה מעקרב, והובאה לחבירה עם צוות מד"א במעבר מיתר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה, פעוטה כבת 3 במצב בינוני, מעורפלת הכרה, עם תסמינים.

בשעה 23:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על גבר שנעקץ מעקרב צהוב בשטח, סמוך לכביש 40 / שדמה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, גבר כבן 40 במצב קל, עם סימני עקיצה ברגל.

בשעה 00:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על צעיר שנעקץ מעקרב צהוב, וחבר עם צוותי מד"א בכביש 40 סמוך לצומת הנגב, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, צעיר כבן 18 במצב קל עם סימני עקיצה.

בשעה 23:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על גבר שנעקץ מעקרב צהוב, סמוך ליישוב צוקים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה, גבר כבן 28 במצב קל, עם סימני עקיצה.

בשעה 02:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על גבר שנעקץ מעקרב, בשטח של חוות הצאן של הישוב קדר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם, גבר כבן 26 במצב קל, עם סימני עקיצה בכתף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה