משעות הבוקר: 5 פצועים, בהם אחד קשה - בתאונות ברחבי באר שבע



במספר תאונות שהתרחשו במוקדים שונים בבאר שבע, מדווחים כוחות הרפואה על חמישה פצועים. האחרון שבהם לפני זמן קצר ליד השוק הבדואי - מצבו מוגדר קשה

יום לא שקט בכבישי בירת הנגב, זאת בעקבות מספר תאונות דרכים שאירעו ברחבי העיר והובילו לפציעתם של חמישה בני אדם.

התאונה הראשונה התרחשה בשעה 12:46, אז - התקבל דיווח במוקד מד"א על תאונה בין 2 כלי רכב, ברחוב הכשרת היישוב בבאר שבע, בסמוך למתחם IKEA. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לשלושה פצועים - צעיר כבן 20 במצב בינוני, עם חבלה בבטן ו-2 פצועים נוספים במצב קל. כל השלושה פונו לבית החולים סורוקה. 

כמה שעות עברו ועוד תאונה קשה התרחשה בעיר, לא הרחק משם - זה קרה לקראת השעה 15:00, כאשר התקבל דיווח על תאונת דרכים עצמית במהלכה התהפך רכב פרטי ברחוב דוד חכם, בסמוך לשוק הבדואי. כוחות רפואה הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי לגבר כבן 30. הוא פונה לבית החולים סורוקה במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים.

בתווך, תאונה נוספת התרחשה גם ברחוב דוד טוביהו לפני זמן קצר - גבר בשנות ה-40 לחייו התנגש ברכב פרטי ופונה לבית החולים סורוקה במצב בינוני.

קרדיט - איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה