פרסום ראשון: מקרה חמור במקיף ו' - הורה התפרץ לכיתה ואיים על המורה של ביתו

$(function(){setImageBanner('61878455-37b4-4c0e-baf3-f495815569b4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

המקרה החמור התרחש במהלך יום שישי האחרון, במהלכו פרץ הורה לתלמידה בתיכון לאחת הכיתות והחל לאיים על המורה של ביתו. בעקבות כך, חידד בית הספר את נהלי האבטחה. הפרטים המלאים בכתבה

מקיף ו'. קרדיט - באר שבע נט

אירוע יוצא דופן התרחש ביום שישי האחרון בתוך כותלי מקיף ו' בבאר שבע, כאשר הורה של אחת התלמידות בתיכון הגיע אל שטח בית הספר, נכנס אל אחת הכיתות ואיים על מורה אל מול ילדי הכיתה ההמומים.

פרטי האירוע עדיין נמצאים בבדיקה, אך כעת נראה כי הסיבה להגעתו של האב אל בית הספר היא לאחר שאותו המורה עליו איים האב, הוציא את ביתו של האחרון מן הכיתה בטענה כי היא ''מפריעה לו''. לאחר מכן, ככל הנראה התקשרה הנערה אל אביה, והוא בתגובה הגיע אל כותלי בית הספר, וללא הפרעה נכנס אל אחת הכיתות והתעמת עם המורה תוך שהוא מקלל אותו ומטיח בפניו כי הוא "אפס". 

בהמשך, בחרה המורה לא להגיש תלונה כנגד ההורה, שעל פי גורמים שמעורבים בנושא לבסוף התנצל. עם זאת, האירוע החמור השפיע קשות על הנהלת המקיף, שראתה בחומרה את העובדה שההורה נכנס אל תוך תחומי בית הספר ללא הפרעה. בהודעה שהתפרסמה הבוקר והופצה לכלל ההורים, מסרה מנהלת בית הספר, מתי מינדלין כי מעתה ייכנסו נהלים חדשים. כך נכתב בגוף ההודעה: "בהמשך לאירוע שהתקיים בבית הספר, נעשה תהליך של הפקת לקחים יחד עם מערכת האבטחה של עיריית באר שבע''.

בהמשך ההודעה נכתב כי כחלק מהניסיון לשפר את מערך ההאבטחה, ימצאו מאבטחי בית הספר מעתה באזור הכניסה בשביל למנוע אירועים דומים. בתוך כך, גם הכניסה לבית הספר תעשה על ידי הצגת תעודה מזהה. עוד נמסר, כי מעתה יקבלו המאבטחים את רשימת המזומנים. עוד נכתב כי נהלי סגירת השערים במהלך ההפסקה יישתנו. 

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: ''מדובר באירוע חריג וחמור, בו הורה פלש אל כיתת לימוד ואיים על מורה במהלך השיעור.אין מקום לאירועים מסוג זה, ובוודאי כאשר מדובר במוסדות חינוך. כל אירוע אלים והפרה של כללי ההתנהגות המחייבים יטופלו במלוא החומרה. בית הספר דיווח לכלל הגורמים והחל לטפל באירוע ללא פשרות. ההורה הביע חרטה עמוקה והתנצל על שאירע. בית הספר קיים פעילות הסברה בכיתות על השלכותיה החמורות של מעורבות באירוע אלימות''.

מחדדים את נהלי האבטחה. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה