מעל ל-35 בקבוקי אלכוהול הוחרמו במסיבת פורים של בני נוער במיתר



האירוע התרחש הבוקר בחניית בית הספר ביישוב, במהלכו חגגו הנערים בני ה-16 את חגיגות פורים. נפתחה חקירה במחלק נוער במשטרת עיירות

הבקבוקים שהוחרמו בידי המשטרה. קרדיט - דוברות מרחב נגבחגגו יותר מידי: חגיגות פורים אשר מתרחשות כעת בכל רחבי הארץ, מביאות איתן גם התעסקות רבה מצד גורמי האכיפה השונה.

כעת מודיעה משטרת ישראל, כי במהלך פעילות מחלק בילוש נוער בתחנת עיירות וכחלק מההערכות לחג הפורים ביישוב מיתר כנגד צריכת אלכוהול בידי קטינים: הבוקר סמוך לשעה 06:00, נערכה פשיטת פתע על מסיבת בני נוער אשר התקיימה בחניית בית הספר התיכון ביישוב ובה השתתפו עשרות נערים ונערות כבני 17- 18.

מהמשטרה נמסר, כי במקום נתפסו והוחרמו לא פחות מ-36 בקבוקי אלכוהול מסוגים שונים כמו: ערק, וודקה, יין, וויסקי ובירות. מתוכם ביצעו עובדי הנוער שפיכה במקום של 27 בקבוקים ו-9 בקבוקים סגורים הוחרמו. למרות זאת, לא עוכבו קטינים והמשך טיפול חקירות נוער עיירות.

רס"ר ניב כהן סיפר: ''הפעילות שבוצעה הבוקר היא עפ"י חוק ובכדי להבטיח את שלומם ובטחונם של הקטינים. אני פונה לציבור לגלות מעורבות הורית בנעשה עם הילדים''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה