ממועצת באר שבע לירושלים: סגן ראש העיר, שמעון בוקר הכריז על ריצתו לכנסת



סגן ראש עיריית באר שבע וראש סניף הליכוד בעיר, הכריז על ריצתו לפוליטיקה בפריימריז הבא של מפלגתו. בשיחה עם באר שבע נט הוא מספר על ההחלטה, מה אמר לו רוביק וגם - האם יסכים לשלב ידיים עם חברת הכנסת הנוספת מהעיר, יסמין סקס פרידמן - "שנינו תושבי נווה נוי, אני מאמין שנסתדר ונפעל למען הנגב"

שמעון בוקר. קרדיט - צילום פרטיהאם בכנסת הבאה נזכה לראות חבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד, שהוא גם תושב באר שבע? יכול להיות מאד שכן, זאת בעקבות הודעתו של סגן ראש עיריית באר שבע, יו"ר סיעת הליכוד ויו"ר מועצת סניף הליכוד באר שבע, שמעון בוקר - אשר הכריז השבוע על ריצתו בפריימריז הקרוב של מפלגתו.

כאמור, בוקר בן ה-60, החליט כי ברצונו להיות נציג הנגב והדרום מטעם מפלגתו בבחירות הבאות, ובשיחה עם באר שבע נט הוא מספר על ההחלטה הרת הגורל מבחינתו - "אני ארוץ ואנצח, אני בטוח. כרגע אין אף אחד מבאר שבע במפלגת הליכוד. אף אחד לא הכריז על מועמדותו, והחלטתי שאני רוצה להתמודד".

מה הביא אותך לקבל את ההחלטה?

''אני כבר מעל 35 שנה בליכוד, מנהל את הסניף בדרום ביד רמה. אנחנו עושים עבודת קודש למען עם ישראל ולמען הליכוד. ואני חושב שמירושלים אני אעשה הרבה יותר דברים טובים למען הנגב, למען באר שבע ולמען עם ישראל. אני יודע להיות חבר של כולם, לא משנה איפה אני נמצא".

אז למה דווקא עכשיו שמעון?

"לי כואב הלב שכל פעם בא מישהו אחר ממקום אחר בנגב וגונב לנו את ההצגה, זה פשוט לא פייר. אז הפעם החלטתי לקחת את זה ברצינות, ואחי, רפי, מנהל את הקמפיין בצורה נפלאה. אז יצאנו לדרך ואנחנו מתכוונים לנצח. יש כ-4,500 קולות חברי מרכז, ואני צריך כ-700 קולות. אז כל פעם רצו חברי כנסת שאפילו לא היו חברי ליכוד. אבל הפעם יהיה חבר כנסת ליכודניק מטעם באר שבע".

אתה מוותר על תפקיד רציני פה במועצה.

''אני סגן ראש העיר, והדלת שלי פתוחה כל הזמן לכולם. אנחנו כבר שנים פותרים בעיות ונוסעים לירושלים וחוזרים עם כסף ותקציבים למען התושבים. ושוב, אני חושב שמשם אני יוכל להשפיע הרבה יותר".

באיזה דרך למשל?

''ניתן לך דוגמא קלאסית: אני רוצה, שהשכר שלך ושל כל תושבי האזור יעלה באופן משמעותי, כמעט ב-2,000 ש"ח. ואם תושבי מיתר, ערד ואופקים מגיע להם הסכמים ממס הכנסה, אני חושב (וזה אחד התנאים שלי) שעל באר שבע לקבל את מה שמגיע לה''.

כששאלנו את בוקר על יוזמות נוספות אותם הוא מעוניין להעביר, הזכיר סגן ראש העיר את אחד הנושאים הבוערים ביותר בשיח הפוליטי בבאר שבע, וזהו כמובן כוונת הרשות המקומית להפוך את בירת הנגב למטרופולין אמיתי. בוקר - ''הייתי רוצה שבאר שבע באמת תהפוך למטרופולין. והרי זה המצב כרגע, כי כעת אנחנו מטרופולין בהתנדבות ולמען המדינה. אז כרגע כל הערים מסביב מגיעים אלינו, ואנחנו עושים את זה בלי כסף. אז חייב לחזק את הנושא הזה. נושא נוסף שחשוב לי הוא כמובן נושא הרכבת - אני רוצה שנסיעה לתל אביב תתארך 35 דקות בלבד''.

מה רוביק אמר על ההחלטה? נתן את ברכתו?

''הוא תומך בענק. אני לא עוזב אותו לרגע, ואני אמשיך להיות תמיד יד ימינו, כי מדובר בראש עיר ברמת על. אני אהיה השגריר שלו, הוא לא ייצטרך לנסוע לירושלים יותר''.

שמעון בוקר יו"ר הליכוד בבאר שבע. צילום באדיבות המצולם

מה לגבי חברת הכנסת הנוספת מבאר שבע, יסמין סקס? חשבת על שיתוף פעולה איתה?

''אני אשמח לשתף איתה פעולה - למען תושבי באר שבע והנגב. בוודאי. שנינו גם תושבי נווה נוי, ואני בטוח שנוכל לעשות דברים ביחד. אבל שיהיה ברור, עכשיו לפני הבחירות אני לא מתכוון לפרגן למישהו שהוא לא מהליכוד. אחרי זה, אני בוודאי אשמח שנפעל ביחד למען תושבי המקום".

הפעם אתה חושב שביבי יצליח להיבחר?

''בטח שהוא ייבחר, והפעם אנחנו גם נרכיב ממשלה. אין לי ספק בכלל".

"הפעם נצליח להרכיב ממשלה", נתניהו ושמעון בוקר. קרדיט - צילום פרטי

יסמין סקס פרידמן | צילום: לדייגו מיטלברג

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה