מקרה מזעזע בעיר: צעיר בעל צרכים מיוחדים הותקף באכזריות על ידי 10 נערים

$(function(){setImageBanner('7a7b582a-fe75-4a57-a712-79a370e1becc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

על פי החשד, צעיר הותקף שלשום באכזריות בשירותי הגראנד קניון בב"ש. משטרת ישראל: "התקבלה תלונה, האירוע בחקירה"

הנער שעל פי החשד הוכה כשהוא ספון במיטתו. קרדיט צילום פרטי

על פי החשד, הצעיר בן 18.5 שהינו בעל צרכים מיוחדים, נכנס שלשום לשירותי הקניון בכדי להתפנות. אך לאחר שפנה בתום לב אל חבורה של כ-10 נערים שהיו שם הוא הותקף על ידם באכזריות, וכל זאת בזמן שהמאבטחים במקום צפו במתרחש ולא התערבו, על פי טענת האם. בשיחה עם מערכת באר שבע נט, היא מספרת בכאב לב על רגעי האימה.

"ביום שלישי האחרון בשעות הערב, בני, ילד עם צרכים מיוחדים - טייל עם אחיו הקטן בגראנד קניון באר שבע. כשעלה להתפנות בשירותי הקניון, חבורה של כ-10 נערים בני 14 עד 18 השפריצה עליו מים. כשפנה אליהם בשאלה מדוע הם עושים זאת?! הנערים בתגובה הטיחו אותו לרצפה והתעמרו בו במכות אכזריות, בעיטות בראש ובכל חלקי הגוף. אחיו הקטן היה מבוהל ונעל על עצמו את תא השירותים בכדי להסתתר בשקט כדי שלא יפגעו בו".

"שהתאושש חייג אליי וביקש שאגיע בהקדם, לסייע לו להגיע הביתה כי איננו מסוגל לחזור הביתה בכוחות עצמו. הגעתי מיד וחשכו עיניי כאשר ראיתי את בני חבול בכל חלקי גופו בעוד בהלה גדולה אוחזת בו. כשפניתי למאבטחים הם סיפרו שראו את חבורת הנערים המכים בזמן אמת ואף הראו לי תמונות שצילמו באמצעות הניידים האישיים שלהם, אך הם לא התערבו. ביקשתי לצפות במצלמות האבטחה ושם צפיתי בחבורת הנערים יוצאת מהשירותים אחרי שסיימו את המעשה הנבזה".

גרנד קניון. צילום: שרון טל

"הזמנתי משטרה שלקחה עדות ממני ומבני במקום האירוע. בני, שגם כך סובל מלקויות שונות ומגוונות, שרוי במצב נפשי קשה. הוא בטראומה מן המקרה, מסוגר בחדרו, שוכב במיטתו ומפחד לצאת פן ייפגע שוב מחבורת הנערים. כבר יומיים הוא אינו יוצא מן הבית".

"העובדה שלא יכולתי להגן על בני מהאכזריות של נערים בזויים וחסרי ערכים שמתעללים בנער חסר ישע גורמת לי לחוש חוסר אונים. אני כואבת ומזועזעת מהרוע הבלתי נתפס".

ממשטרת ישראל נמסר: "התקבלה תלונה ונפתחה חקירה. כרגע לא ניתן למסור פרטים נוספים שכן הם חלק מחומרי החקירה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה