מה עשתה הנהלת הלמ"ס בבאר שבע?

$(function(){setImageBanner('e23132dd-4702-4b84-9a2a-f4f7b02ff4d4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

הנהלת הלשכה המרכזית לססטיסטיקה הגיעו השבוע לביקור בבאר שבע כדי ללמוד על הפיתוח, הבניה וההתחדשות בבירת הנגב

הנהלת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ביקרה השבוע בבאר שבע ועמדה מקרוב על הפיתוח, הבניה וההתחדשות של העיר. חברי ההנהלה של הלמ"ס הכירו מקרוב את פארק ההייטק, העירייה, פארק באר שבע והאגם החדש ועוד.

את הביקור פתחה המשלחת בראשות הסטטיסטיקן הלאומי דני פפרמן, בביקור בפארק ההיי-טק, שם נפגשו עם עמיתיהם במשרדי מערך הסייבר הלאומי וסיירו במרכז הניהול הלאומי לאירועי סייבר (CERT). לאחר מכן הגיעה הנהלת הלמ"ס לעירייה, שם קיבלו סקירה מבכירי העירייה בנושא פיתוח העיר בתחומי הכלכלה, התשתיות, החינוך, התרבות, התעסוקה, הבילוי והתיירות, וכן בנושא התכנית האסטרטגית של העירייה לעשור הקרוב.

ביקור הנהלת הלמ"ס בבאר שבע. באדיבות עיריית באר שבע

בחלק השני של היום יצאו המשתתפים לסיור במוקדים שונים בעיר, והתרשמו מהתפתחותה והתחדשותה. בתוך כך עברו בפארק באר שבע ובאגם החדש של נחל באר שבע, בעיר העתיקה - במרכז להנצחת חיילי אנז"ק (ANZAC), פארק קרסו למדע, מוזיאון הנגב לאומנות, מתחם הקטר ועוד, שם התפעלו מהשילוב המרתק של אדריכלות ייחודית והיסטוריה ענפה.

"הביקור בבאר שבע, שנועד להכיר מקרוב את תהליכי ההתפתחות במטרופולין, סיפק לחברי ההנהלה הצצה מרתקת על הנעשה בעיר, והאופן בו היא צועדת קדימה", אמר בתום הביקור דובר הלמ"ס ערן רופלידיס. כידוע, תפקיד הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הוא להפיק מידע בתחומי דמוגרפיה כלכלה וחברה בישראל. מידע זה משמש את משרדי הממשלה והרשויות המקומיות לקביעת מדיניות, לתכנון ולתקצוב, והוא משמש גם מוסדות מחקר, חברות במשק, ועומד לרשות הציבור הרחב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה