מאמן כדורסל מבאר שבע נשלח ל-12 שנות מאסר על עבירות מין בקטינים



לאחר מספר שנים בו התנהל המשפט נגדו, קבע בית המשפט המחוזי בבאר שבע כי המאמן רונן יוסף, שעבד בעבר במחלקת הנערים של המועדון - יישלח ל-12 שנה בכלא בגין עבירות מין שביצע במספר קטינים

רונן יוסף. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום על מאמן הכדורסל הבאר שבעי, רונן יוסף - 12 שנים מאסר בפועל, לאחר שהרשיעו בביצוע ריבוי של עבירות מין בארבעה קטינים (בגילים 13-15) במהלך התקופה שבה היה מאמן הכדורסל שלהם במועדון ספורט בעיר בדרום. בנוסף, הורשע יוסף בידי הרכב השופטים שכלל את סגן הנשיא, נתן זלוצ'ובר, דינה כהן ודניאל בן טולילה - בכך ''שהחזיק וצרך פרסומי תועבה ובהם דמויות של קטינים ערומים ודמויות של בגירים מבצעים עבירות מין בקטינים''.

לאחר שנשמעה עדותם של כל המתלוננים והוריהם, הנאשם הורשע על סמך הודאתו בכתב אישום מתוקן במסגרת הסדר שלא כלל הסכמה לעונש.

במסגרת גזר הדין, בית המשפט עמד על החומרה הרבה הגלומה במעשיו של הנאשם וזאת בשים לב לכך שמדובר במספר רב של מעשים מגונים, שנפרשו על פני תקופה ארוכה, כלפי מספר מתלוננים, תוך ניצול ציני של מעמדו כמו גם האמון המוחלט שניתן בו על ידי המתלוננים ובני משפחתם. עוד פורט כי מדובר במעשים מגונים שחלקם גם ברף גבוה של חומרה וכוללים הפשטת המתלוננים ובחלק מהמקרים חיכוך איבר מינו בישבנם.

תמונת הנזק ממעשיו של הנאשם קשה ונותנת את אותותיה על המתלוננים גם בחלוף זמן רב מאז התרחשות העבירות. חומרה נוספת מצא בית המשפט בכך שהנאשם, בחלק מהמקרים, הפעיל כלפי מתלונן מניפולציות רגשיות ופסיכולוגיות תוך שהוא מפחית מדקות המשחק שלו עד כדי הושבתו על הספסל ואי שיתופו במשחק אך בשל כך שסירב לשתף פעולה עם גחמותיו המיניות.

בית המשפט עמד על הצורך להחמיר בענישה בגין עבירות מין המבוצעות בקטינים, וזאת בייחוד במקרים בהם העבירות נעשות על-ידי דמות קרובה, תוך ניצול יחסי אמון. בית המשפט סקר את הפסיקה הנוהגת, תוך התייחסות גם למקרים בהם נגזר עונש נמוך מזה שנגזר על הנאשם, אך ציין כי בגזירת העונש אין כוונה לערוך ממוצע סטטיסטי של טווחי ענישה נוהגים. בנוסף השית בית המשפט עונשי מאסר מותנים של 12 חודשים ושישה חודשים. מאחר וחלק מהעבירות בוצעו ברכבו של הנאשם, פסל את הנאשם מלהחזיק ולקבל רישיון נהיגה למשך 12 חודשים מיום שחרורו מהמאסר. עוד חוייב הנאשם לפצות את המתלוננים בסכום כולל של 200,000 ₪ עפ"י חלוקה שפורטה בגזר הדין.

"חיכוך איבר מינו בישבנם", יוסף. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה