לראשונה בבאר שבע: שוק איכרים עם מחירים מפוקחים וללא עלות

$(function(){setImageBanner('b7e1a9e4-b234-4be7-8a2f-81164f735f9f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

המשרד לפיתוח הנגב והגליל מקים לראשונה בב"ש שוק האיכרים, בו יימכרו מוצרים חקלאים במחירים מפוקחים וללא עלות. כל הפרטים בכתבה

יריד קק"ל. באדיבות מנהלת העיר העתיקההמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מקים לראשונה בבאר שבע שוק איכרים מפוקח בשם "תוצרת הארץ" במסגרת מהלך להקמת שוקי איכרים ברחבי הנגב, הגליל והפריפריה, בהיקף של 10 מיליון ש"ח.

בשוק, שיפתח ביום שישי 16.12 במדרחוב קק"ל בעיר העתיקה בבאר שבע, ימכרו חקלאים מהנגב תוצרת מקומית טרייה ומעובדת, במחירים הוגנים ירקות ופירות, ריבות, דבש, יין, גבינות ותבלינים ועוד, בהתאם לתוצרת המקומית והאזורית. כאשר החקלאים לא יצטרכו לשלם עבור הקמת הדוכן ויוכלו להצטרף ללא עלות למאגר חקלאים. מעבר למכירת תוצרת חקלאית, ימי פתיחת השוק יהוו הפנינג לכל המשפחה וילוו באירועים שונים הכוללים מופעי אמנים, פעילות לילדים, דוכני שתיה ומזון.

שוקי תוצרת הארץ שמקים המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יחשפו את הצרכנים לתוצרת חקלאית מקומית, יאפשרו להכיר את החקלאים באופן בלתי אמצעי ויעודדו צריכה של פירות וירקות טריים ותוצרת חקלאית מקומית לצד משיכת מבקרים לטייל באזור, לבקר במשקים השונים ולהשתתף באירועי קטיף ופעילויות לכל המשפחה.

עיריית באר שבע זכתה בקול הקורא שפרסם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ובתקופה הקרובה שוקי האיכרים יתחילו לפעול ויאפשרו לקונים להכיר את חקלאי האזורים השונים ולרכוש את מוצריהם. השוק יפעל בימי שישי ויתפרש על שטח של לא פחות מכ-1,000 מ"ר ויכלול דוכני חקלאים לצד דוכנים לממכר מזון ומשקאות. שוקי "תוצרת הארץ" של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מוקמים כרשת של שוקי איכרים מפוקחים באשכול רשויות גליל מזרחי, בטבריה, בכרמיאל, במטה אשר, במעלה יוסף-מעלות תרשיחא, במשגב, בערערה, ברהט,צילום באדיבות חברת 'יעדים' בבאר שבע, באילת ובחבל איילות ועוד. השוק בבאר שבע מוקם במטרה לעודד צריכה של מגוון תוצרת חקלאית מקומית טרייה וליצור מפגש בלתי אמצעי עם החקלאים המקומיים שימכרו את תוצרתם ללא עלויות להקמת הדוכן.

עודד פורר, השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ״ארצנו התברכה בשפע פירות וירקות לצד חדשנות חקלאית מהמובילות בעולם. כל משפחת חקלאים ומשק הם עולם ומלואו, של מורשת וגאווה מקומית ושל תוצרת חקלאית מובחרת שנעשתה בעמל רב. שוקי האיכרים מהווים נקודת מפגש והיכרות עם החקלאי ותוצרתו ואני מזמין את התושבים והמטיילים לבוא להכיר את החקלאים ולרכוש, במחירים הוגנים, ממגוון פירות וירקות, דבש וריבות, תבלינים ויינות מקומיים"

רוביק דנילוביץ׳, ראש העיר באר שבע:״אנחנו שמחים לארח לראשונה את שוק האיכרים בעיר העתיקה של באר שבע. השילוב בין צריכת חקלאות  מקומית, לפעילות פנאי ועידוד תיירות הוא מכפיל כוח ומחזק את המאמץ של כולנו, יחד עם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל להפוך את העיר העתיקה למוקד תיירותי ומסחרי״.

אילן שוחט מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ״החקלאות היא אבן-יסוד בהתיישבות, בשמירה על הגבולות ובחוסן הכלכלי והחברתי. השווקים החדשים יוקמו ב- 11 רשויות ויעודדו צריכה מקומית שתסייע לפיתוח כלכלי ואזורי ולחשיפת ההזדמנויות התיירותיות עבור מבקרים בנגב ובגליל".

​ 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה