לעזרת הגיבורים: נפתח קמפיין מימון למען מחסלי המחבל אמש



מטרתו של הקמפיין היא לאסוף כסף על מנת לספק מענק לשני האזרחים שנטרלו את המחבל אמש במתחם ONE. זהו הסכום שנאסף עד כה

מתוך דף הקמפיין. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'יממה לאחר הפיגוע הרצחני בבאר שבע, וכעת מתחילים לאסוף את השברים. כאמור, לאחר 8 דקות רצחניות במיוחד, במהלכן הספיק המחבל לרצוח ארבעה אזרחים חסרי אונים, חוסל האחרון בידי שני אזרחים חמושים באקדח - נהג האוטובוס ארתור חיימוב, ועוד אזרח תושב היישוב עשהאל שבדרום הר חברון.

היום (ד'), החל קמפיין מימון המונים מיוחד במינו, שמטרתו היא איסוף כסף שישמש כמענק לשני האזרחים האמיצים. הקמפיין, שנפתח לפני מספר שעות, גייס נכון לכתיבת שורות אלה מעל ל-40,000 ש"ח. מדובר בסכום אשר עולה על היעד שנקבע (36,000), וכעת הכסף ממשיך להיתרם: "שאף אחד לא יחשוב פעמיים", אומר צבי סוכות שיזם את הקמפיין.

כזכור, נשקם של שני האזרחים נלקח מהם עם סיום האירוע, לאחר התשאול במשטרה. אחד מהם, תושב היישוב בדרום הר חברון שירה במחבל, סירב להתפנות מתחנת המשטרה ללא נשקו. בתגובה, אחד מהשוטרים בתחנה איים עליו במעצר. האזרח טרם קיבל את נשקו בחזרה ושוהה בשעה זאת בתחנת המשטרה.

צבי סוכות, יו"ר תנועת אמונים, יזם למען השניים קמפיין מימון המונים. דרך הקמפיין ובעזרת עם ישראל, צבי מקווה להעניק לשני האזרחים הגיבורים מעט נחת. "אין מצב שמישהו יפחד לירות במחבלים", אומר צבי. "לאחר שראיתי את הסרטונים מהאירוע הקשה בבאר שבע לא יכולתי שלא לעשות משהו עבור השניים היקרים הללו שהצילו אזרחים נוספים. אני קורא לכם להצטרף". לאחר סיום הקמפיין יקבל כל אחד מהאזרחים 18,000 שקלים. צבי אומר כי "אנחנו הגב של האזרחים. בזמן שמשטרת ישראל מטרטרת את האזרח שירה בתחנת המשטרה, עם ישראל מחבק אותו ואת היורה השני".

קישור לדף הקמפיין - https://givechak.co.il/tomcim

אחד מן האזרחים שחיסל את המחבל אמש. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה