למרות עלייה בכמות הפניות למוקד: בעיריית אופקים טוענים כי התושבים מרוצים

$(function(){setImageBanner('ed489d88-7c1c-4474-825f-00c18ebe625f','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

דו"ח חדש של עיריית אופקים טוען כי 76% מהפונים למרכז השירות והמידע של העירייה, מרוצים מאוד מנציגי השירות - ''נתוני המדגם מוכיחים את חשיבותו של המרכז לעיר שגדלה ומתפתחת''

76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות במרכז השירות והמידע לתושב של עיריית אופקים – כך עולה ממדגם שערך המרכז במלאת שנה להקמתו. 

כאמור, לאחר שנים רבות בהן פעל תחת אגף ביטחון, עבר לפני כשנה המוקד העירוני (106) לאחריותו של מרכז שירות ומידע מתכלל לתושבים. מרכז השירות עובד 24 שעות, 7 ימים בשבוע, כאשר מ-23:00 עד 07:00 בבוקר ובסופי שבוע מועברים הפונים למוקד חיצוני. במקום עובדות 5 נציגות שירות.

בתחילת הדרך, מופו השירותים הניתנים בכלל אגפי ומחלקות העירייה, והתווספו נושאים לטיפול. כמו כן, עודכנו זמני התקן במערכת הפניות, הופעל קו טלמסר לתושבים ונפתחו 27 קבוצות וואטסאפ ו-7 קבוצות טלגרם עירוניות בנושאי חינוך, תחבורה, תעסוקה, אירועים, עדכונים לאזרחים ותיקים, לנוער ולבעלי עסקים, קבוצות שכונתיות, קבוצות כלליות, עדכונים ברוסית ועוד, וחברים בהן אלפי תושבים.  

עוד עולה, כי 79% מהפונים היו מרוצים מאוד ממקצועיות נציגי השירות, בעוד 74% היו מרוצים מאוד מהרצינות בה התקבלה הפניה. עוד עולה, כי כ-74% היו מרוצים מזמן ההמתנה לנציג/ה. בנוסף, כ-69% היו מרוצים מאוד ממשך הטיפול בפנייתם, ו-67% מהפונים היו מרוצים מאוד מאיכות הטיפול.

קרדיט - עיריית אופקים

בשנת 2022 התקבלו במוקד 48,000 שיחות, לעומת 40,000 ב-2021 (עלייה של 20%). זמן ההמתנה הממוצע עמד על 43 שניות. 23,500 פניות טופלו, בנוסף ל-3,200 פניות שנועדו לצורך קבלת מידע. 11,753 פניות הועברו לאגף שפ"ע, 6,465 לאגף ביטחון, ו-2,744 פניות לחברת מי שבע. בחלוקה למחלקות - 6,335 פניות נגעו למחלקת תברואה, 3,365 למוקד העירוני ו-1,656 לפיקוח העירוני.

בעיר מפוזרות כיום 113 מצלמות, מתוכן 32 בגן הידידות, 16 בפארק אופקים, 10 בדרך נחל ותיקים, ו-55 ברחבי העיר. התקנתן של מצלמות נוספות נמצאת בשלבי תכנון וביצוע - בשכונת הפארק יותקנו בעתיד 95 מצלמות + 26 שופרי כריזה, באזה"ת שקד 142 מצלמות + 21 שופרי כריזה, בדרך ישרים 41 מצלמות, ברחוב רמב"ם 36 מצלמות + 2 שופרי כריזה, ובכביש 2 - 64 מצלמות + 8 שופרי כריזה. בסה"כ יותקנו בעיר עוד 419 מצלמות + 57 שופרי כריזה.

"תושבי אופקים נמצאים תמיד במרכז כל המחשבה והעשייה העירונית, ואגף שירות לתושב הוא ראש וראשון למעטפת השירותים המוניציפליים שמספקת הרשות", אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "האגף הביא לקפיצת מדרגה במתן השירות לתושב והזניק אותו קדימה. נתוני המדגם מוכיחים את חשיבותו של המרכז לעיר שגדלה ומתפתחת, ואני שמח על פיתוח התחום והצבתו במוקד עיסוק הליבה של אופקים בשנים הקרובות".

"בשנת 2023 נמשיך לקבל משוב עדכני מהתושבים", הוסיף מנהל אגף שירות לתושב בעיריית אופקים, דניאל אורי. "בנוסף, נפיק דוחות מתוזמנים למנהלי אגפים ומחלקות ברמה השבועית והחודשית. נקים פורום ניתוח שירות חודשי, ונבנה תכנית עבודה מוגדרת למרכז השירות. כמו כן, נוסיף וננתח את המגמות הרבעוניות לפי נושאים ורחובות, על מנת לאתר ולהציף בעיות חוזרות, ונעדכן את אמנת השירות. כל זה מתווסף לפיתוח שירותים מקוונים, שנוגעים ישירות לאיכות חיי התושב, במגוון רחב של אפשרויות, כשמטרה העיקרית היא להוות מוקד למידע מהימן ועדכני ולשירות פורץ דרך מכלל האגפים מהמחלקות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ad6830e9-7882-4a08-a003-d34a14df188e','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה