מדוע ניסה תושב רהט לרצוח את קרוב משפחתו?



כתב אישום הוגש נגד תושב רהט בן 28 בגין ניסיון לרצח של קרוב משפחתו שייצג את הצד השני בסולחה

תמונה לא נבחרה

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מוחמד בשיש (28) מרהט, שירה בקרוב משפחתו, לאחר שלא היה מרוצה מתוצאות הסולחה בה ייצג קרוב המשפחה את הצד השני.

מכתב האישום שהגיש עו"ד אביב דמרי, מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לאור סכסוך, הקשור לדריסת אביו של בשיש, לפני מספר חודשים, התקיים הליך סולחה בין משפחתו של בשיש למשפחה אחרת. במסגרת המשא ומתן לסולחה, ייצגו המתלונן, אחיו ואחרים את המשפחה האחרת בסכסוך. במסגרת המשא ומתן משפחתו של בשיש דרשה פיצוי בגובה 7,000,000 מיליון ₪, כאשר בסופו של דבר המתלונן אחיו ואחרים הורידו את סכום הפיצוי ל- 250,000 ₪.

לאור תוצאות המשא ומתן, שלא היו לשביעות רצונות של בשיש, ב- 30.10.23 בשעות הערב המוקדמות, עת יצא המתלונן מהמסגד לכיוון מקום עבודתו, הגיח בשיש מאחוריו שהוא עוטה קפוצ'ון לראשו ונושא בידו אקדח. כאשר המתלונן הסתובב, ירה בשיש לעבר פלג גופו העליון וראשו בכוונה לגרום למותו.

כתוצאה מהירי המתלונן נפגע בפניו בכתפו ובזרועו השמאלית ונפל אל הקרקע בעודו מנסה לברוח מן הנאשם שהמשיך לירות לעברו מספר יריות נוספות לפני שנמלט מהמקום.


בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד דמרי: "המשיב הוכיח במעשיו כי הוא מסוכן עד מאוד לציבור ולמתלונן. המשיב, ללא כל סיבה מוחשית ומבלי שיש לו כל סכסוך או עניין עם המתלונן, ערב למתלונן וירה בו לכיוון ראשו ופלג גופו העליון, כאשר הוא מבקש לקטול את חייו".

לבשיש יוחסו עבירות של ניסיון רצח ונשיאת נשק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה