כתב אישום נגד תושב באר שבע, שדקר נער בן 15 שהרעיש מחוץ לביתו



פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע, כתב אישום נגד סטיב אבקוב (26) מבאר שבע, לאחר שדקר קטין שיחד עם חבריו הרעיש

בית המשפט בבאר שבע. קרדיט - צילום פרטימכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן קרקון עולה, כי לפני כשבועיים (12.11), שהה אבקוב יחד עם מכרה שלו בדירה בבאר שבע. בשעה 1:00 בלילה הגיע קטין בן 15 יחד עם מספר קטינים נוספים לרחוב הסמוך והחלו להרעיש.

לאחר מכן, ביקש מהם אבקוב ''להיות בשקט'' ומשלא נענו זרק עליהם ביצה. בהמשך לכך ירד אבקוב לחנייה ושם התפתח עימות בינו לבין הקטינים, שלאחריו עזבו הקטינים את המקום. כשעה לאחר הקטינים וביניהם המתלונן כנגד אבקוב, שוב הגיעו למקום, כשחלקם מצוידים במקלות, קיללו את אבקוב וקראו לו לרדת למטה, תוך שהם מאיימים עליו ש"יפרקו אותו".

בעקבות כך אבקוב הצטייד בסכין, ירד לחניה והחל לרדוף אחרי הקטינים. בשלב מסוים במהלך הריצה, כאשר המתלונן נפל על הקרקע, הנאשם התקרב אליו, דקר אותו באמצעות הסכין בגב תחתון וחזר לדירה. בעקבות המקרה פונה המתלונן למרכז הרפואי "סורוקה" עם פצע דקירה בגב תחתון.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עוד ויימן קריקון כי: "אבקוב בחר במודע לצאת מהבית ולהתמודד עם התנהגותם של הקטינים באמצעות אלימות. הוא בחר להצטייד בסכין ולרדוף אחר הקטינים ולדקור את הקטין אותו הצליח להשיגו ורק בנס האירוע לא הסתיימה בתוצאה חמורה יותר''.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה