כתב אישום הוגש כנגד נתן דז'ורנו, שאיים על המועמד לראשות העיר בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('c5d65246-f84a-48bc-88f6-220d504f77c0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

על פי כתב האישום, חייג איש העסקים המוכר למועמד לראשות עיריית באר שבע, עדיאל חדד ואיים עליו בין כי "יפיץ עליו שהוא פדופיל". על פי כתב האישום, הסיבה לאיומים היו בשל כוונתו של חדד להתמודד אל מול רוביק דנילוביץ'

עדיאל חדד. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

''אתה רוצה שמחר בבוקר שיבואו אליך משטרת ישראל שיבדקו למה אתה פדופיל?'', כך איים תושב באר שבע, איש העסקים נתן דז'ורנו על המועמד לראשות העיר, עדיאל חדד. כאמור, לפני מספר חודשים הודיע חדד כי הוא מתכוון להתמודד לתפקיד ראש העיר בבחירות 2023, מה שהוביל לתגובות רבות ברשתות החברתיות.

מבין התגובות התומכות, יש כאלו אשר גם התנגדו בתוקף לעצם ריצתו של חדד לראשות העירייה, וכפי שעולה מכתב האישום שהגישה משטרת ישראל - יש גם כאלו שלקחו את זה צעד אחד קדימה. על פי כתב האישום, התקשר דז'ורנו לטלפון האישי של חדד, והחל לאיים עליו בצורה קשה: "אני אפיץ בכל הארץ שאתה פדופיל. אם אתה מלכלך לי על הראש עיר שלי רוביק דנילוביץ', אני אעשה אותך יותר גרוע משחור". 

עוד הוסיף דז'ורנו: "אני אכניס אותך לבית סוהר היום, עוד שעתיים יגיעו אלייך הימ"ר יבדקו למה יש לך תמונות של ילדות במחשב. אם לא תחזור בך, יש לי האקרים. אם מחר בבוקר אני רואה אותך עוד פעם עושה איזה משהו על רוביק, אתה תראה בדיוק איפה אתה נמצא''.  

לאור האימיום, הגיש חדד תביעה כנגד דז'ורנו וכעת הגישה מחלקת תביעות נגב במשטרת ישראל כתב אישום כנגד איש העסקים. ההד הגדול שיצר המקרה הוביל גם לטענות מצד חדד כלפי רוביק דנליבוץ' עצמו, שכאמור יתנהר לחלוטין מאמירותיו של דז'ורנו: "אני מגנה בתוקף את האדם שהתבטא בצורה מחפירה ומביע שאט נפש מהדברים הפוגעניים שנאמרו. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית. עדיאל איש טוב וערכי וזכותו להתמודד לכל תפקיד שיחפוץ. זוהי נשמת אפה של הדמוקרטיה ואני אלחם על כך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה