כמעט דרסו תינוק, וניגחו ניידת משטרה: כתב אישום חמור הוגש כנגד העבריינים שיצרו כאוס בעיר



כתב אישום הוגש השבוע כנגד שני תושבי שגב שלום, אשר לפני כשבועיים דרסו זוג הורים מבאר שבע ורק בזכות תושייה של האב - ניצלו חייו של בנם התינוק. לאחר מכן נמלטו השניים מהמשטרה וניגחו ניידת עד שנעצרו בשכונה יא'. הפרטים המלאים בפנים

קרדיט - אושר זוהר/נופר סויסה (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

לאחר הכאוס המוחלט שיצרו בבאר שבע, מודיעה השבוע פרקליטות מחוז דרום כי כתב אישום חמור הוגש כנגד שני תושבי שגב שלום, מוחמד ועלי אבו סבית - אשר מואשמים כי דרסו שלושה בני אדם, זוג הורים ובנם הפעוט ואף ניגחו ניידת משטרה וגרמו לפציעתם של שני שוטרים. 

האירועים הקשים התרחשו בתחילת החודש האחרון: על פי כתב האישום, הגיעו מוחמד ועלי לרחוב מרדכי נמיר בשכונה יא' וניסו לפרק רכב מסוג "טויוטה קורולה". בזמן שהשניים מבצעים את פשעם, הבחינו בהם צמד שוטרים אשר היו בקרבת מקום. על פי כתב האישום, כאשר הנאשמים התבקשו לעצור את מעשיהם - ניסו השניים להימלט מהזירה. 

מי שהיו בדיוק בזירת האירוע היו זוג צעיר אשר מתגורר בשכונה. על פי כתב האישום, הנאשמים החלו בנסיעה לאחור לעבר הזוג והפעוט במהירות, בכוונה למנוע את מעצרם. אז, הבעל אשר הבחין ברכב המתקרב ושמע את השוטר צועק לעברו להיזהר, דחף את עגלת התינוק אשר התהפכה כשהפעוט בתוכה, ודחף את אשתו לכיוון המדרכה. סמוך לאחר מכן, פגע הנאשם באמצעות הרכב בגבר, אשר היה על הכביש ובאשתו אשר הייתה באותו הזמן על המדרכה. לאחר מכן, מעדה האישה על ברכיה, אך הנאשם המשיך בנסיעתו במטרה להימלט ממעצר.

במהלך המרדף אחריהם, הגיעו הנאשמים לצומת הרחובות שאול המלך ואברבנל. בצומת, הבחינו השניים בכלי רכב שנעצרו לפני הצומת, שכן הרמזור היה אדום. עלי, שישב מאחורי ההגה עקף את כלי הרכב, תוך שהוא עולה על אי תנועה ונכנס לצומת באור אדום, בנתיב הנגדי ובניגוד לתנועה. אז, פנה בחדות ימינה ופגע בניידת השנייה, אשר נפגעה קשות והושבתה ובעמוד הרמזור אשר ניזוק. הנאשם המשיך בנסיעה מהירה, ברחוב גולדה מאיר בניגוד לכוון התנועה. כאשר הגיע הנאשם לצומת הרחוב עם רחוב משה שרת יצאו השניים מהרכב והחלו להימלט רגלית, לכיוון רחוב סרן דב, כאשר שוטרים רבים רצים אחריהם. השניים המשיכו להימלט, טיפסו על גדרות, נכנסו לבית ספר ולבסוף התחבאו בין שיחים, עד אשר אותרו ונעצרו על ידי כוחות המשטרה.

בכתב האישום מפורטות המיעות שנגרמו לצמד השוטרים אשר נסעו בניידת ואותם ניגחו השוטרים, וגם של זוג ההורים ובנם התינוק: שני השוטרים סבלו לאחר האירועי מחבלות בגב ובברכיים, בעוד זוג ההורים סבל משברים שונים ולבנם הפעוט נגרמו סימני חבלה במצח, שפשופים בשפה העליונה ובגפיים, בגב יד שמאל.

צפו ברגע המעצר של השניים:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה