כמה שב"חים נתפסו השנה בדרום? במג"ב חושפים נתונים מהמבצע החשוב



מתחילת השנה - 2,134 שוהים בלתי חוקיים נתפסו על ידי לוחמי מג״ב בכל הארץ, כחלק ממבצע מקיף שמטרתו לצמצם את התופעה בצורה דרסטית, במיוחד לאור אירועי ה-7.10. וכמה נתפסו באיזור הדרום?

קרדיט - מג"בבתחילת השנה מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק הנחה את כוחות משמר הגבול על כלל יחידותיו בגזרות השונות על מבצע חיילי ממוקד לאכיפת עבירות של מניעת חדירת שוהים בלתי חוקיים לשטחי המדינה ושל חשודים אשר סייעו בידם בהסעה, הלנה והעסקתם של השוהים הבלתי חוקיים.

מתחילת המבצע, תפסו לוחמי מג״ב בגזרת ירושלים ועוטף ירושלים 1,209 שוהים בלתי חוקיים ו-433 חשודים בהסעה, הלנה והעסקתם. בגזרות צפון, חוף, דרום, מרכז ובמרחב התפר של יהודה ושומרון נתפסו על ידי הלוחמים בגזרות המבצעיות ובפעילות של החטיבות הארציות של החיל (החטיבה הטקטית והחטיבה לבטחון פנים) 925 שוהים בלתי חוקיים ו-150 חשודים בהסעה, הלנה והעסקתם.

מנתוני מג"ב שהגיעו לידי באר שבע נט עולה, כי באיזור הדרום נתפסו מתחילת השנה 170 שוהים בלתי חוקיים, 5 מסיעים, 3 תושבים שהלינו אותו ועוד 17 מעסיקים. כאמור, רק אתמול פרסמה המשטרה כי עצרה שב"ח שעבד במוסך באיזור התעשייה של עמק שרה בבאר שבע. 

קרדיט - דוברות מרחב נגב

השב"ח, תושב דהרייה, נעצר לחקירה בתחנת באר שבע ובסיומה של החקירה הוגש על ידי שלוחת תביעות נגב, כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. נגד המעסיק נפתח הליך פלילי והוא שוחרר בתנאים מגבילים במסגרת החקירה שתימשך. בתוך כך, חתם בשבוע שעבר, מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים בשל החשש כי בית העסק ימשיך לבצע עבירות דומות.

מפקד משמר הגבול, ניצב יצחק בריק התייחס הבוקר בהערכת המצב עם סגל הפיקוד הבכיר החיילי של מג״ב לפעילות הכוחות: ״לוחמינו נחושים ופועלים בצורה שאנו מצפים מהם וזאת כי הם מבינים את גודלה של חשיבות משימתם. נמשיך לפעול בכלל גזרות המדינה בכדי לחזק את בטחונה וכמובן את בטחונם של האזרחים עליו אנו אמונים.״

מפקד משמר הגבול, ניצב יצחק בריק. קרדיט - מג"ב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה