ככה פשוט? מפקד מחוז דרום למפעלים: "הפסיקו לשלם פרוטקשן"



מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב פרץ עמר, סיכם עם הנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים על שיתוף פעולה במאבק נגד עבירות הרכוש, הפרוטקשן והפשיעה בכבישים באזורי התעשייה והדרכים המרכזיות בדרום.

קרדיט: התאחדות התעשיינים

בשנים האחרונות מתמודדת התעשייה בדרום עם איום מתגבר של עבירות רכוש במסגרתן נשדד ציוד יקר ממפעלים וכן מדרישות פרוטקשן מצד ארגוני פשיעה באזור. איום נוסף שמעסיק את התעשיינים לא פחות, הוא עבריינות התנועה השכיחה בכבישי הדרום, אשר עולה לא פעם בחייהם או בבריאותם של עובדי התעשייה המנסים להגיע ממקום מגוריהם לעבודה במפעל ובחזרה. הכבישים באזורי התעשייה לא פעם מכילים צמתים מסוכנים, שעבריינות תנועה בהם עשויה בנקל לעלות בחיי אדם.

בפנייה להנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים אמר ניצב עמר: "הפסיקו לשלם פרוטקשן והעבירו את המסר הזה לכל התעשיינים באזור". את הפגישה הובילו מצידם של התעשיינים יו"ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אברהם מימון ומנהלת מרחב דרום, דנה שדה אופיר. השניים סיכמו עם ניצב עמר על הידוק הקשר הישיר בין מפעלי התעשייה והמשטרה באזור וסוכם כי יבחנו ביחד כיצד לייצר מנגנונים לדיווח וטיפול מהיר בפשיעה באזור. פרץ עמר הוא יליד ותושב הנגב ממושב שרשרת ומכהן כמפקד מחוז דרום מינואר 2021.

ניצב פרץ עמר (במרכז) . קרדיט: עיריית באר שבע

אברהם מימון, יו"ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, מסר: "הממשלה החדשה שמה לעצמה למטרה לחזק את הביטחון בנגב, אנו מברכים על שיתוף הפעולה המתהדק בין התעשייה בדרום ומחוז דרום במשטרה, תחת פיקודו של ניצב עמר. שמענו את פנייתו הנרגשת לחדול ולשלם פרוטקשן ואנו נכונים לעבוד בשיתוף פעולה עם המחוז על מנת להפוך מהלך זה לאפשרי. אנו שוקדים יחד בימים אלו על גיבוש ערוצי תקשורת ישירים שיאפשרו דיווח וטיפול מהיר באירועי פשיעה כנגד התעשייה בדרום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה