טרגדיה נוראית: תושבת באר שבע בת 14 הלכה לעולמה בפתאומיות



חדשות מרות הערב בבירת הנגב, לאחר שתושבת העיר כבת 14 בלבד נפטרה בפתאומיות בביתה. אימה ספדה לה בכאב לב - ''לא הספקתי לומר לך שלום, תמיד תישארי בליבי''. יהי זכרה ברוך

תעודת הפטירה של גל ז"ל. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אירוע טראגי ביותר בבאר שבע: גל פטו, תושבת שכונת רמות כבת 14 - הלכה לעולמה במפתיע. על פי הדיווח, חשה גל ברע וכאשר הגיע אב המשפחה אל ביתם, מצא אותה ללא רוח חיים. 

פטו, תושבת שכונת רמות ותלמידת מקיף ז', הותירה אחריה זוג הורים, אח ואחות. היא תובא למנוחות הערב בבית העלמין החדש בבאר שבע. 

מותה הפתאומי זעזע את משפחתה של פטו ואת חבריה. אימה של גל, איילת, נפרדה הערב מביתה בשורה אחת בודדה ושוברת לב: "לא הספקתי לומר לך שלום....תמיד תישארי בליבי''. גם דודתה של גל, עופרה נפרדה מאחייניתה: "שמישהו יסביר לי אך קוברים ילדה? איך נפרדים מהאחיינית המושלמת שלי והיא רק בת 14? רציתי להגיד לך, שבכל מקום את איתי בליבי. לא הספקתי לומר לך שלום. רציתי להגיד לך שאני אוהבת אותך, נוחי על משכבך בשלום מלאך קטן שלי''.

גם טל אל על, סגן ראש עיריית באר שבע וחבר של המשפחה ספד את מותה של גל הערב: "אסון וטרגדיה נוראיים. גל פטו ז״ל, נערת חמד צעירה, תלמידת כיתה ט׳ במקיף ז׳ וחניכה מסורה בשבט הצופים יואב בשכונת רמות, הלכה אתמול בפתאומיות אכזרית לעולמה".

"משפחתי ואני, מכירים מקרוב את משפחת פטו המופלאה, האם איילת, האב אריאל, האחות הבכורה שיר ובן הזקונים גיא. הוכינו אמש בהלם ובכאב בל יתואר, כהורים, כשכנים, כחברים. אין בפינו מילות נחמה שיכולות להקל ולו במעט. רק דמעות שלא מרפות ומחנק בגרון. חבקו את יקירכם, העריכו כל רגע איתם, כי חיינו כל כך שבריריים. כל השאר הבל הבלים. מי ייתן והוריה, אחיה, קרובי משפחתה, חבריה וכל מוקירי זיכרה יימצאו נחמה. נלווה הערב את גל היקרה בדרכה האחרונה ונתפלל כי חייה הקצרים יהיו צרורים בצרור החיים. יהיה זיכרה ברוך".

מערכת באר שבע נט משתתפת בצער המשפחה, יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה