טרגדיה: ד"ר אסף בן ברק מקיבוץ בארי - נהרג במפולת סלעים בנפאל



ד"ר אסף בן ברק (71) תושב קיבוץ בארי במועצה האזורית אשכול, טיפס על רכס האנאפורנה כשלפתע סלע שהידרדר פגע בו והרג אותו במקום. שליח חב"ד הגיע לאזור עם מסוק וסייע בפינוי גופתו. הוא הותיר אחריו אשה ילדים ונכדים

אתמול (שני) במהלך טרק באיזור האנאפורנה, נהרג הד"ר אסף בן ברק (71) - תושב מועצה האזורית אשכול. בן ברק, רופא עיניים ורופא משפחה במקצועו  נחשב למוכר מאוד באזור צפון הנגב. 

ד"ר בן ברק נפגע במהלך מסלול אתגרי, הכולל טיפוס בגובה רב באזור טיליצ'ו. על פי ההערכות, בן ברק נהרג בעקבות מפולת סלעים שהתרחשה באיזור.

  ד"ר אסף בן ברק ז"ל

שליח חב"ד בקטמנדו, הרב חזקי ליפשיץ, הגיע לשטח באמצעות מסוק וסייע בפינוי הגופה.

גם במועצה האזורית אשכול, בה התגורר בן ברק ספדו לו: "מועצה אזורית אשכול כואבת את מותו הטראגי של ד״ר אסף בן ברק מקיבוץ בארי בתאונה שהתרחשה אתמול ברכס האנאפורנה בנפאל. ד״ר בן ברק, בן 71, רופא משפחה מוכר ומוערך במועצה (מרפאת צוחר) ובכל אזור הנגב. היה חובב ספורט וטיולים ונהרג במהלך טיול אתגרי בעקבות מפולת סלעים שהתרחשה באיזור. במהלך הטיול נתן סיוע רפואי למטיילים אחרים שנזקקו לעזרה. המועצה מחבקת ומשתתפת בצערה העמוק של המשפחה- רעייתו סמדר, הילדים והנכדים, ושל כל קהילת בארי ותלווה את המשפחה ככל שידרש".

מבית חב"ד בנפאל נמסר: "עצוב בבית חב"ד הערב. הישראלים הופכים כאן מהר מאוד להיות משפחה. ואנחנו איבדנו אחד מאיתנו. אתמול אחר הצהריים קיבלנו טלפון מאיזור האנפורנה. שוטר מקומי סיפר לנו שהיתה מפולת סלעים בדרך מאגם הטיליצ'ו וישראלי נהרג באירוע.  מהר מאוד הבנו שמדובר בדוקטור אסף בן ברק מקיבוץ בארי. הוא הגיע יותר מפעם אחת לנפאל וכבר הפך לידיד. החלום שלו היה להגיע למקום בו גם מצא את מותו. חזקי עלה אל ההרים בכדי להביא את אסף לקטמנדו. המקום לא פשוט ומלא בדרדרות סלעים והלב כואב.. בעז"ה עושים הכל כדי להביא אותו לקבר ישראל כמה שיותר מהר. יהי זכרו של אסף ברוך!".

טרם נמסר מועד הלוויה. 

יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה