חריג ביותר: טיל נ"מ סורי חדר לישראל ונפל בשטח רהט



במהלך הלילה נשמע פיצוץ עז ברחבי הנגב, ולאחר חקירה ודיווח של תושבים התברר כי מדובר בשרידי טיל שנורה משטח סוריה. לא היו נפגעים באירוע

קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')

אירוע חריג ביותר התרחש הלילה בנגב: לקראת השעה 2 בלילה, דיווחו תושבים באזור על רעשי פיצוץ אדירים שנשמעו בכל עבר.

לאחר זמן מה, דיווחו תושבי רהט על נפילת חלקי טיל בשכונה 24 בעיר. כאמור, בחקירת המשטרה התברר כי מדובר בחלקי טיל נ"מ שנורה משטח סוריה, מאות קילומטרים ממקום הנפילה.

הפיצוץ האדיר הוביל לנזק במקום, אך במזל לא נרשמו נפגעים. אז איך הגיע טיל סורי לשטח הנגב? על פי החשד, מדובר ככל הנראה בטיל ששוגר כתגובה לתקיפת צה"ל בסוריה, אשר פספס את מטרתו והגיע עד לאזורינו.

ממשטרת ישראל נמסר במהלך הלילה: "כוחות משטרה וכוחות הנדסה של צה״ל פועלים כעת בעיר רהט בעקבות נפילת שרידי טיל שנורה משטח סוריה לעבר ישראל. כוחות המשטרה והביטחון מבודדים את הזירה וסורקים אחר שרידי נפץ, על מנת להבטיח את שלום התושבים המתגוררים בבתים הסמוכים. המשטרה קוראת להישמע להנחיות כוחות הביטחון בשטח ולהימנע מהגעה לזירות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה